رونمایی رسمی از LG Isai FL دوبله ژاپنی جی 3 ال‌جی!

ال‌جی Isai FL پرچم‌دار جدید ال‌جی در کشور ژاپن برای اپراتور KDDI این کشور ساعاتی پیش به صورت رسماً معرفی شد. همان‌طور که می‌دانید نسل قبلی این گوشی Isai شباهت زیادی به جی 2 داشت و به همین علت انتظار داریم جی 3 نیز شباهت زیادی به Isai FL داشته باشد.

2

 Isai FL حالا مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است هر چند که استاندارد رسمی آن اعلام نشده است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید این گوشی با حاشیه‌های فوق باریک صفحه‌نمایش نه تنها در دو طرف بلکه در بالا معرفی شده است که با وجود صفحه‌نمایش 5.5 اینچی اندازه گوشی را در ابعاد 145 در 76 در 10.5 میلی‌متر نگه داشته است. Isai FL با وزن 160 گرم و در رنگ‌های سفید، آبی و صورتی معرفی شده است. پشت گوشی مانند جی 2 دکمه‌های ولوم قرار گرفته‌اند هرچند که می‌دانیم طراحی آن‌ها در جی 3 متفاوت است.

Isai-FL

وضوح صفحه‌نمایش Isai FL هم QHD یعنی 2560 در 1440 پیکسل است که تعداد پیکسل‌های آن 4 برابر بیشتر از صفحات اچ‌دی 720p بازار است و تراکم پیکسلی هم به رقم عالی 538 پیکسل بر اینچ رسیده است. از نظر پردازنده ال‌جی گوشی را به آخرین نسل اسنپ‌دراگون 801 با شماره مدل MSM8975AC مجهز کرده است و دو گیگابایت رم را برای مالتی تسکینگ در کنار آن افزوده است.

دوربین پشتی این گوشی 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4K با وضوح 3840 در 2160 پیکسل بوده اما احتمالاً خبری از لرزش‌گیر اپتیکال OIS در آن نیست. Isai FL با اندروید 4.4.2 و با حافظه داخلی 32 گیگابایت عرضه خواهد شد اما خوشبختانه شیار کارت حافظه نیز فراموش نشده است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به وای‌مکس 2، بلوتوث 4.0، NFC، فرستنده مادن قرمز، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و رابط کاربری Optimus UI ال‌جی اشاره کرد.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. akbarjimi می‌گوید

    مگه وای مکس هم روی گوشی هست!؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بله.. این گوشی در ژاپن عرضه میشه و این فناوری به نوعی محلی حساب میشه و قابل استفاده در همون منطقه..