رونمایی ال‌جی از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD که در جی 3 شاهد آن خواهیم بود!

در شرایطی که ال‌جی قصد دارد ششم خردادماه پرچم‌دار جدید خود G3 را معرفی کند امروز کمپانی کره‌ای LG Display از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD پرده‌برداری کرده است که مطمئن هستیم در جی 3 به کار خواهد رفت.

1

این صفحه‌نمایش موبایلی 5.5 اینچی وضوحی برابر با 2560 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 538 پیکسل بر اینچ داشته که یک پله از رقبایی مانند گلکسی اس 5، وان M8 و اکپسریا زد2 بالاتر است. این صفحه‌نمایش همچنین باریک‌ترین حاشیه را داشته (تنها 1.5 میلی‌متر) که نسبت به نسل قبلی حتی 0.05 میلی‌متر هم باریک‌تر شده است.

‌ال‌جی همچنین موفق شده تا روشنایی صفحه را نیز در حد پنل فول اچ‌دی سال گذشته نگاه‌دارد و از آن‌جایی که افزوده شدن تراکم پیکسلی این کار را بسیار دشوار می‌کند باید به ال‌جی در این زمینه آفرین گفت. به این ترتیب نسبت به پنل فول اچ‌دی تصاویر با وضوح بیشتری نمایش داده خواهند شد.

البته تنها ایرادی که به پنل جدید ال‌جی می‌توان گرفت این موضوع است که در فاصله عادی تشخیص تفاوت میان پنل‌های 1080p و QHD برای چشم انسان تقریباً غیرممکن است و افزایش وضوح می‌تواند اثر منفی بر روی عمر شارژ و همچنین پردازنده بیاورد؛ به طوری که ال‌جی باید برای تساوی کارایی با رقبایی مانند گلکسی اس 5 از پردازنده‌ای قوی‌تر از اسنپ‌دراگون 801 استفاده کند.

همچنین شایعاتی نیز در مورد عرضه نسخه پرایم گلکسی اس 5 و وان M8 به گوش رسیده که خبر از استفاده از پنل‌های QHD دارد اما می‌توان با اطمینان گفت که جی 3 اولین گوشی هوشمند با عرضه جهانی و با پنل QHD خواهد بود.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    اگه الجی رو g3 این نمایشگرو بزاره صدرصد میخرمش