تبلت سرفیس مینی مایکروسافت احتمالاً 30 اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد

چند ماهی است که شایعاتی در مورد عرضه یک تبلت کوچک‌تر سرفیس مایکروسافت با نام Surface Mini به گوش می‌رسد و حالا که مایکروسافت یک دعوتنامه برای یک مراسم “کوچک” ارسال کرده است احتمالاً باید منتظر تبلت ویندوزی کوچک‌تر ردموندی باشیم.

0

از آن‌جایی که تبلت‌های هفت تا هشت اینچی مانند نکسوس 7 و کیندل فایر آمازون با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شدند اپل نیز نسخه مینی آی‌پد را معرفی کرد و حالا مایکروسافت نیز به فکر ورود به این عرصه افتاده است. البته ممکن است هدف مایکروسافت از مراسم این ماه تنها پیش‌نمایشی از محصولات آینده این کمپانی باشد و شایعه قبلی مبنی بر رونمایی از سرفیس مینی در تابستان صحت داشته باشد.

Surface-Mini

به هر حال گفته می‌شود سرفیس مینی با صفحه‌نمایش 7.5 اینچی با وضوح 1440 در 1080 پیکسل با نسبت تصویر 4:3 برخلاف سرفیس بزرگ و مانند آی‌پد عرضه خواهد شد. سیستم‌عامل سرفیس مینی ویندوز آر.تی بوده و مانند سرفیس 2 قادر به اجرای اپلیکیشن‌های کامل ویندوزی نیست اما اپلیکیشن‌های مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است.

با وجود این‌که مایکروسافت هرگز وجود “سرفیس مینی” را تأیید نرکده است اما ابزار توسعه‌دهندگان نرم‌افزار این کمپانی به تازگی دارای حالت خاصی برای تولید اپلیکیشن با این وضوح و اندازه صفحه خاص شده است که می‌تواند نشانی بر وجود مینی تبلت مایکروسافت باشد.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.