درز تصویر رسمی اچ تی سی وان مینی 2 از عرضه این گوشی در سه رنگ خبر دارد

این روزها دیگر می‌توان گفت که رونمایی از محصولات در بازار تلفن همراه دیگر معنایی ندارد چرا که آنقدر تعداد تصاویر درز کرده از محصولات پرچمدار افزایش یافته که پیش از رونمایی رسمی از این محصولات تقریبا تمامی اطلاعات آن به بیرون درز می‌کند و شرکت‌ها چیزی برای مخفی کردن در مورد محصول خود و تاثیر بر روی بازار ندارند. اگر چه این روش از سوی برخی به عنوان ابزاری برای بازاریابی قلمداد می‌شود.

0

اچ تی سی وان مینی 2 یکی از این دسته محصولات است که به خاطر اینکه نام پرچمدار اچ تی سی را با خود یدک می‌کشد و برادر کوچکتر اچ تی سی وان جدید به حساب می‌آید اکنون دیگر چیزی برای مخفی کردن ندارد!

پیش از این تصویر رسمی این گوشی به بیرون درز کرده بود که خیال ما را از اینکه این گوشی بهدوربین دوگانه مجهز نیست راحت کرده بود اما حالا با انتشار تصویر رسمی دیگری از این محصول، رنگ‌های عرضه شده این گوشی به بازار نیز مشخص شده است!

htc-one-mini-2

اچ تی سی وان مینی 2 که حتی نام رسمی آن نیز به طور رسمی اعلام نشده و این نام از همین درز پیدا کردن‌ها مشخص شده بنابر آنچه که در این تصویر رسمی منتشر شده می‌توان دریافت در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی به بازار عرضه خواهد شد که دقیقا همان سه رنگیست که اچ تی سی وان جدید به بازار عرضه شده بود اگر چه همانطور که گفتیم تنها تفاوت این دو مدل علاوه بر اندازه آنها در بخش دوربین است و از طراحی یکسانی برخوردار هستند.

متاسفانه این تصویر رسمی نیز مشخصات فنی بیشتری از این محصول در اختیار قرار نداده اگر چه تقریبا چیزی برای فهمیدن باقی نمانده و مطمئنا با رونمایی رسمی این گوشی آخرین جزئات فنی باقیمانده از این گوشی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

Source: gsmarena

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.