لومیا 520 نوکیا سپر بلای پلیس خوش‌شانس در برزیل شد!

گوشی‌های نوکیا به نظر فنا ناپذیر می‌آیند که البته پیش از این داستان‌هایی در این حول و حوش به گوش ما خورده بود و حال نیز از اینکه یک دستگاه لومیا 520 یک افسر پلیس را از دست گلوله در برزیل نجات داده چندان تعجب نمی‌کنیم.

1

این پلیس، خارج از خدمت خود به دیدار پدر و مادرش رفته بود که دزدان به خانه حمله کرده و بعد از دیدن پلیس، پدر و مادر او را گروگان می‌گیرند و به جمع‌آوری اموال خانه اقدام می‌کنند.

در این هنگام خون پلیس گزارش ما به جوش آمده و با دزدان درگیر می شود که در ادامه درگیری دزدان دو بار به او شلیک می‌کنند که گلوله اول به او برخورد نمی‌کند اما گلوله دوم به لومیا 520 که در جیب عقب افسر قرار گرفته بود برخورد می‌کند و البته از اقبال خوب آقای پلیس، این گلوله متوقف می‌شود.

Lumia_520_Brazil_Police

این افسر پلیس و پدر و مادر او با تشکر از لومیا 520 اکنون در امان هستند اما جنایتکاران با لوازم منزل متواری شده و پلیس همچنان به دنبال آنان است. شاید اکثر گوشی‌ها می‌توانستند او را از گلوله نجات دهند اما ویندوز فون دومین پلتفرم محبوب تلفن‌های همراه در برزیل است و بنابراین شانس بیشتری برای جان‌فشانی داشته است!

Source: WpCentral

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیدبرتر می‌گوید

    هههههه!!
    مامان منم لومیا 520 داره!!