رونمایی موتورولا از اولین گوشی خود پس از گوگل در 23 اردیبهشت ماه

همان‌طور که می‌دانید موتورولا مدتی در تملک گوگل بود و این کمپانی در این مدت گوشی‌های پرفروش موتور ایکس و موتو جی را عرضه کرد. حالا موتورولا به لنوو تعلق دارد و قصد دارد در 23 اردیبهشت ماه اولین گوشی خود را در دوران جدیدش معرفی کند.

0

motorola-invitationبا این‌که هنوز مشخص نیست موتورولا دقیقاً قصد معرفی چه محصولی را دارد اما در دعوتنامه این شرکت عبارات “ساخته شده برای ماندگاری” و “قیمت‌گذاری برای همه” به چشم می‌خورد که نشان‌گر یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت است. موتورولا با عرضه Moto G که پروفروش‌ترین گوشی هوشمند تاریخ این کمپانی لقب گرفت نشان داد که چگونه می‌توان یک گوشی ارزان‌قیمت اما ارزشمند تولید و عرضه کرد.

برخی شایعات خبر از معرفی Moto E دارند؛ گفته می‌شود این گوشی دارای صفحه‌نمایش 4.2 اینچی اچ‌دی، پردازنده 1.2 گیگاهرتزی دو هسته‌ای، یک گیگبایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 5 مگاپیکسلی و باتری 1900 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این مشخصات کمی ضعیف‌تر از Moto G بوده اما احتمالاً عرضه این گوشی وسیع‌تر و در سطح جهانی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود Moto E تنها 6.2 میلی‌متر ضخامت داشته و شاید حتی از موتو جی 230 دلاری نیز ارزان‌تر باشد.

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.