تصاویر جلو و دکمه‌های پشتی ال‌جی جی3 لو رفت

به نظر می‌رسد تصاویر و شایعات در مورد LG G3 پایانی ندارد. به تازگی evleaks تصویری واضح از دکمه‌های پشتی جی3 و تصاویری از یک کیس محافظه جلو و پشت جی3 را به وضوح به تصویر کشیده است.

0

g3-backبا نگاهی به دکمه‌های پشتی جی3 می‌توان متوجه شد که ال‌جی شکل دکمه‌های پشتی را تعویض کرده است اما کماکان دکمه‌های ولوم و پاور در پشت گوشی و زیر لنز دوربین قرار دارند.

در کنار لنز دوربین همچنین می‌توان فلش دوربین و یک عنصر نامعلوم دیگر را مشاهده کرد. شاید این قطعه یک سنسور سنجش فاصله مانند دوربین دوم اچ‌تی‌سی وان M8 باشد و یا شاید هم یک اسپیکر و یا ارسال‌کننده امواج مادون قرمز باشد.

تصویر کیس منتشر شده همچنین جلوی دستگاه را نیز نشان می‌دهد که شباهت زیادی به جی2 دارد و ال‌جی از حاشیه‌های باریک اطراف صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی استفاده کرده است.

البته در این تصویر مکان اسپیکر در پایین پشت گوشی نشان داده شده است.

G3-leaked-case

انتظار داریم جی3 ال‌جی با مشخصاتی از جمله صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD، دوربین 13 مگاپیکسلی، چیپست اسنپ‌دراگون 801، باتری 3000 میلی‌آمپری و همچنین استاندارد ضدآب در ششم خردادماه رونمایی شود.

Source: PhoneArena

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.