اچ‌تی‌سی وان M8 نسخه Harman/Kardon با تمرکز ویژه بر روی صدا معرفی شد

شکی نیست که یکی از بارزترین نقاط قوت اچ‌تی‌سی وان M8 نسبت به رقبا اسپیکرهای باکیفیت و بسیار قدرتمند BoomSound است. حالا اچ‌تی‌سی با همکاری یکی از کمپانی‌های مشهور در زمینه صدا و تجهیزات صوتی Harmon/Kardon نسخه ویژه‌ای از پرچم‌دارش را با تمرکز بر روی کیفیت صدا معرفی کرد.

1

در نگاه اول می‌توان رنگ متفاوت و انحصاری این نسخه را مشاهده کرد: مشکی در پشت و طلایی در جلو. اما مهم‌ترین تغییر این نسخه پخش صوت با کیفیت بدون افت lossless HD با کدک 24 بیتی/192 کیلوهرتزی DAC است. اگر با این اصطلاحات آشنایی ندارید جالب است بدانید وان جدید قادر است 6 برابر اطلاعات بیشتری از سی‌دی‌ها و یا 60 برابر بیش از منبع MP3 یا هنگام پخش فرمت FLAC را تفکیک کرده و پخش کند.

M8-Harman-Kardon

همچنین برای اولین بار در یک دستگاه موبایلی اپلیکیشن Harman Clari-Fi قادر خواهد بود تا کیفیت از دست رفته آهنگ‌ها در نتیجه‌ی فشرده‌سازی را تا حدی بازسازی کند تا نگرانی از بابت تهیه آهنگ‌های با کیفیت بالا نداشته باشید. سایر مشخصات وان ویژه مانند One M8 بوده و از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده اسنپ‌دراگون 801، دوربین اولتراپیکسل 4 مگاپیکسلی و اندروید 4.4 کیت‌کت با رابط کاربری اچ‌تی‌سی سنس 6 اشاره کرد.

HTC-One-Harman-Kardon

علاوه بر این‌ها این نسخه از وان با هدفون‌های داخل گوشی با کیفیت Harman/Kardon AE-S عرضه می‌شود که به صورت جداگانه باید برای آن باید 150 دلار بپردازید! همچنین کاربران این گوشی در صورت تمایل به خرید هدفون 400 دلاری Harman/Kardon Onyx Studio می‌توانند آن را با تخفیف ویژه و با قیمت 100 دلار خریداری کنند.

البته متأسفانه نسخه Harman/Kardon وان جدید تنها در اپراتور Sprint امریکا عرضه خواهد شد که قیمت تمام شده آن هم 680 دلار اعلام شده است.

  Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Infinite می‌گوید

    harman/kardon محصولات واقعا با کیفیتی داره. از محصولات این شرکت در سیستم صوتی محصولات مرسدس بنز استفاده میشه. اچ تی سی وان جدید + اسپیکر هارمان/کاردن ترکیب فوق العاده ای رو پدید میارند.