«سوپرمن» نوکیا بهترین ویندوز فون برای عکس گرفتن از خودتان خواهد بود!

یکی از اولین تلفن های همراه مجهز به ویندوز فون 8.1 مایکروسافت بعد از تصاحب کامل بخش موبایل نوکیا با تمرکز بر دوربین جلو عرضه خواهد شد.

0

یکی از اولین گوشی‌های تلفن همراه مجهز به ویندوز فون 8.1 مایکروسافت بعد از تصاحب کامل بخش موبایل نوکیا با تمرکز بر دوربین جلو عرضه خواهد شد.
منابع داخلی مایکروسافت اعلام کرده‌اند که نوکیا در حال توسعه گوشی با کد “سوپرمن” و با یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است که البته هنوز مشخص نیست که مایکروسافت این گوشی نوکیا را با تمرکز بر روی قابلیت selfie-taking عرضه خواهد کرد یا خیر!

هر چند نوکیا نخستین شرکتی نیست که از دروبین 5 مگاپیکسلی در جلو بهره برده و به پرچمدار اچ تی سی یعنی اچ تی سی وان M8 در این زمینه خواهد پیوست. به احتمال فراوان این تلفن همراه با صفحه نمایش 4.7 اینچی در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرده که در حال کار بر روی دو نسخه ویندوز فون 8.1 برای عرضه در سال جاری میلادی است درست همانطور که برای ویندزو فون 8 این برنامه‌ریزی صورت گرفته بود. نخستین آپدیت به صورت رسمی در ماه ژوئن عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود سوپرمن نیز همراه این آپدیت از سوی مایکروسافت رونمایی شود.

البته در گزارش‌ها آمده است که مایکروسافت در حال کار بر روی یک تلفن همراه دیگر ویندوز فون 8.1 با نام انگشت طلایی (Goldfinger) است که البته معلوم نیست برند نوکیا را بر روی خود داشته باشد و این دستگاه هنوز در مراحل آزمایشی به سر می‌برد.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.