مکالمه، پیامک و اینترنت رایگان رایتل در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران

رایتل با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، هیجان تجربه 10 هزار دقیقه مکالمه و 10 هزار پیامک رایگان درون شبکه، بر روی سیم‌کارت‌های اعتباری و یک گیگابایت اینترنت رایگان بر روی سیم‌کارت دیتا را به دوستداران کتاب هدیه می‌دهد.

0

بنابر اعلام روابط عمومی رایتل، با آغاز به کار بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، رایتل خدمات ویژه‌ای را به بازدید کنندگان از نمایشگاه ارایه می‌دهد. رایتل در طول برگزاری نمایشگاه کتاب در محل مصلی تهران حضور داشته و بنابراین کلیه کسانی که قصد استفاده از خدمات نسل سوم تلفن همراه را دارند می‌توانند با مراجعه به غرفه این اپراتور نسبت به خرید سیم کارتهای رایتل، ویژه نمایشگاه اقدام نمایند.

بر اساس این خبر، با خرید هر یک از سیم‌کارت‌های رایتل در این نمایشگاه و با اولین استفاده از سیم‌کارت خریداری شده (اعم از اینترنت، پیامک و یا تماس) یک سیم کارت رایگان هدیه به مشترک تعلق می‌گیرد.

علاوه براین مشترکین می‌توانند با فعالسازی سیم‌کارت خود، علاوه بر استفاده از خدمات بسته آغازین شامل 500 دقیقه مکالمه، 500 پیامک و 500 پیام چندرسانه‌ای درون شبکه و همینطور 500 مگابایت اینترنت رایگان، از 10 هزار دقیقه مکالمه و 10 هزار پیامک رایگان درون شبکه بر روی سیم‌کارت‌های اعتباری و یک گیگابایت اینترنت رایگان بر روی سیم‌کارت دیتا نیز بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است مشترکینی که در این نمایشگاه سیم‌کارت رایتل را خریداری نمایند از پرداخت 8 درصد مالیات ارزش بر افزوده جهت خرید سیم‌کارت رایتل معاف هستند.

رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس‌های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می‌توان به سرویس‌های چند رسانه‌ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.