تماشا کنید: پیشی گرفتن وان‌پلاس وان بر نکسوس 5 گوگل در زمان بوت شدن!

به نظر می‌رسد تیم برنامه‌نویسی وان پلاس وان، وقت زیادی را صرف بهینه‌سازی سیستم‌عامل این گوشی هوشمند کرده‌اند زیرا بارگذاری این گوشی هوشمند بسیار سریع انجام می‌گیرد!

2

چند روزی بیشتر از معرفی رسمی OnePlusOne نمی‌گذرد و امروز رقابتی بین این گوشی هوشمند با نسخه سیانوژن مد اندروید و نکسوس 5 با اندروید خالص برگزار شد!

Oneplus-one-pic

این رقابت، مقایسه سرعت بارگذاری این دو دستگاه بود. نکسوس 5 از پردازنده اسنپ دراگون 800 چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 2.26 گیگاهرتز بهره می‌برد و OnePlus One نیز از پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ دراگون 801 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد تیم برنامه‌نویسی وان پلاس وان، وقت زیادی را صرف بهینه‌سازی سیستم‌عامل این گوشی هوشمند کرده‌اند زیرا بارگذاری این گوشی هوشمند بسیار سریع انجام می‌گیرد. در واقع این گوشی هوشمند در مدت مشخص شده، دوبار بوت شده و این در حالیست که نکسوس 5 در این مدت زمان تنها یک‌بار بوت شد.


با توجه به امتیاز 38000 در نرم‌افزار Antutu، وان پلاس را باید گوشی قدرتمندی دانست. تنها سوال مهم درباره این گوشی، نحوه فروش و آماری است که می‌تواند در بازار فروش ثبت کند. با توجه به اینکه امکان خرید این گوشی تنها برای کسانی امکان‌پذیر است که دعوتنامه دریافت کرده‌اند، شاید کاربران زیادی از خرید منصرف شوند.

Source: PhoneArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. خودم! می‌گوید

    این گوشی کارش درسته.
    فقط اون کمپین عجیب غریبشون خیلی عجیب بود و ویدیو های ملت از اون عجیب تر.
    آخه کی حاضر میشه htc one رو داغون کنه تا این گوشی رو مجانی بگیره?!!?!!?!! o_O فیلم اون طرف رو دیدم میخواستم سرمو بکوبم تو مانیتور :|
    این قضیه دعوت نامه فقط مال سری اول فروشش هست یا همیشه اینطوری میخواد فروخته بشه?

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اون کمپین هم محدود بوده و هشدار دادن که همه گوشی هاشونو خرد نکنن!
      به خاطر مشکل تامین قطعه است که فعلا دارند با دعوتنامه می فروشن و
      البته میشه این روش رو یه روش بازاریابی دونست.