سیلیکون پاور باطری‌ گوشی تلفن همراه در ایران عرضه می‌کند

باتری‌های شرکت سیلیکون پاور در بیش از 40 مدل عرضه شده‌اند که بیشتر گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار کشور را پشتیبانی ‌کرده و پاسخگوی نیاز اغلب کاربران خواهند بود.

0

SP-Mobile-battery

شرکت سیلیکون پاور یکی از عرضه کنندگان مطرح محصولات مرتبط با حافظه در دنیا شامل فلش مموری، هارد اکسترنال، درایو سالید استیت، کارت حافظه و پاور بانک حالا با تولید باتری‌های موبایل، قصد دارد این باطری‌ها را در بازار ایران به عنوان نخستین کشور عرضه کند.

با توجه به مشکلات عدیده‌ای که همواره کاربران ایرانی از حیث کیفیت و خدمات پس از فروش باتری‌های موبایل با آن روبرو بوده‌اند، می‌توان گفت که محصولات این کمپانی تایوانی تا حد زیادی خواهد توانست نیاز موجود در این بازار را به عنوان یک برند معتبر برطرف کند.

در حال حاضر بازار ایران از باتری‌های عمدتا چینی و با قیمت و کیفیت پائین پر شده است. این باتری‌ها معمولا عمر مصرف بسیار پایینی دارند و پس از یک دوره کوتاه مصرف، کارایی خود را از دست می‌دهند، به این صورت که معمولا به سرعت شارژ می‌شوند و در کوتاه‌‌ترین زمان نیز شارژ خالی می‌کنند.

شرکت داده پرداز رایانه متین نماینده شرکت سیلیکون پاور تنها عرضه کننده رسمی این محصول در ایران است که بنابر اعلام این شرکت قرار است این باطری‌ها را با گارانتی 6 ماهه به بازار عرضه کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.