معرفی رسمی گوشی پروژکتوردار گلکسی بیم 2 در چین

سامسونگ به طور رسمی تلفن هوشمند گلکسی بیم 2 را در چین معرفی کرد. همانطور که انتظار داشتیم این تلفن همانند نسل پیشین خود یعنی گلکسی بیم 1 مجهز به پروژکتور است. برای آشنایی با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این تلفن در ادامه با فارنت همراه باشید.

1

گلکسی بیم ۲ به شماره مدل SM-G3858 , دارای مشخصات فنی بهبود یافته نسبت به نسخه قبلی خود با تغییرات و پیشرفت هایی روبرو بوده است. اما هنوز مشخصات سخت افزاری آن مشابه گوشی‌های میان‌رده است. این گوشی به صفحه نمایش 4.7 اینچی WVGA، پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز و یگ گیگابایت فضای رم مجهز شده است.

Galaxy-Beam-2

اما ویژگی بارزی که این تلفن را از دیگر گوشی‌ها متمایز می‌کند، مجهز بودن این تلفن به پروژکتور پیکو است با رزولوشن WVGA است. این پروژکتور دارای برنامه اصلاح رنگ پس زمینه و چند برنامه اختصاصی مانند دفترچه یادداشت است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سیستم عامل اندروید جیلی بین 4.2.2، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، شیار کارت حافظه میکرو SD، قابلیت‌های ارتباطی بلوتوس نسخه 4، وای-فای و GPS/Glonass اشاره کرد. ابعاد این تلفن 134.5 در 70 در 11.7 است و 166 گرم وزن دارد.

ناگفته نماند که این تلفن قرار است در چین روانه بازار شود و از عرضه جهانی آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

Source: Gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    غقبش خیلی بیریخته
    ولی ایدش جالبه و باید روش بیشتر کار بشه