مرداد ماه؛ تاریخ رسمی بازگشت شکوهمندانه منوی استارت به ویندوز 8

درحالی که مایکروسافت زمان مشخصی را در این خصوص اعلام نکرده، منابع نزدیک به این شرکت از بازگشت منوی استارت به این سیستم‌عامل در هنگام دریافت آپدیت دوم ویندوز 8.1 در مرداد ماه سال جاری سخن می‌گویند.

4

در ابتدای ماه جاری میلادی، مایکروسافت رسما خبر از بازگشت منوی استارت به ویندوز 8 داد. در این کنفرانس همچنین اذعان شد، برنامه‌های مرتبط با رابط کاربری در محیط دسکتاپ و در پنجره‌های مربوط به خود اجرا خواهند شد. گفته می‌شود نسخه کامل با قابلیت‌های فراگیر سیستم‌عامل ویندوز، سال آینده و در ویندوز 9 به نمایش گذاشته خواهد شد.

windows8update2startmenu

با توجه به اخبار منتشره مبنی بر کاهش فاصله زمانی در عرضه نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز، به نظر می‌رسد نسخه‌های اصلی آپدیت ویندوز هر یک سال یکبار در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

علاوه بر بهبود کارایی و برطرف کردن مشکلات موجود در ویندوز 8، به نظر می‌رسد رقابت‌های جاری با سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید یکی از دلایل اصلی در عرضه آپدیت‌های پی‌درپی باشد.

طرح مایکروسافت برای یکپارچه کردن سیستم‌عامل ویندوز فون و ویندوز آرتی و ایجاد یک سیستم‌عامل برای اجرا بر پایه پلتفرم سخت‌افزاری ARM نیز از دیگر دلایل تکاپوی مایکروسافت در جهت انتشار نسخه‌های بی‌عیب و نقص از سیستم‌عامل خود است. بازگشت منوی استارت به سیستم‌عامل ویندوز نیز در جهت برطرف کردن این عیوب و البته به خواست کاربران این سیستم‌عامل پرطرفدار است.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. مهرداد می‌گوید

    این منو استارت عجب جریانی پیدا کرده :) می خوای بری برو می خوای بمونی بمون من که رو 7 هستم تکونم نمی خورم.

  2. زنبورک می‌گوید

    دلتون خیلی خوشه .واقعاً شرم آور،سنگ کیارو به سینه میزنید. بازگشت شکوهمندانه منوی استارت به ویندوز 8…… کدوم شکوهمند؟ یعنی هرچه غربی های استثمارگر از خودشون تعریف و تمجید کردن ما هم باید چشم بسته اونو توی سرنا کنیم و به خورد هم وطن های بی خبر بدیم ؟

  3. K.A.S.R.A می‌گوید

    کاشکی زودی برش گردونن
    من که از وین 8 استفاده میکنم کارم فقط شده ویگردی و فیلم
    پیدا کردن برنامه ها و بازی ها خیلی سخته

  4. سیامک می‌گوید

    واقعا مایکروسافت خورش رو درگیر چه کارهایی میکنه … منوس استارت رو حذف میکنه و بعد دوباره میخواد اونو اضافه کنه … تازه برای این پروسه کلی زمان و هزینه صرف میکنه. کاربرها خلاقیت و نوآوری میخوان اونوقت مایکروسافت بیخودی با خودش و گذشتش درگیره.