گوشی وان‌پلاس وان با مشخصات عالی و قیمت باورنکردنی معرفی شد

چندماهی بود که کمپانی نوپای OnePlus سر و صدای زیادی برای گوشی خود به پا کرده بود حالا بالاخره OnePlus One از راه رسید. یک گوشی با امکانات بهترین پرچم‌داران اندرویدی و قیمتی حتی پایین‌تر از نکسوس 5.

82

وان‌پلاس وان با یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول‌اچ‌دی ساخت JDI تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ را دارد اما در کمال تعجب ابعاد گوشی حتی از اکسپریا زد1 با صفحه‌نمایش 5 اینچی نیز کوچک‌تر است. ابعاد این گوشی 152.9 در 75.9 در 8.9 میلی‌متر است اما در لبه‌ها تنها 4.6 میلی‌متر ضخامت دارد. در پایین گوشی هم اسپیکر‌های استریو ساخت کمپانی مشهور JBL برای ایجاد صدایی باکیفیت و بلند در نظر گرفته شده است.

OnePlus-One

کمپانی وان‌پلاس برای ساخت وان از استیل ضدزنگ و آلومینیم کمک گرفتند اما به علت وزن نسبتاً بالا نهایتاً تصمیم گرفته تا از منیزیم در ساخت این گوشی استفاده کنند که با وزن 162 گرم آن را به سبک‌ترین گوشی 5.5 اینچی تبدیل کرده است.

OnePlus-one-buttom

 پردازنده این گوشی اسنپ‌دراگون 801 با چهار هسته پردازشی Krait 400 با سرعت 2.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 330 است که سه گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. سیستم‌عامل OnePlus One بر پایه اندروید 4.4.2 کیت‌کت و کاستوم‌رام محبوب CyanogenMod 11S بنا شده است و امکاناتی بیشتر مانند تم‌ها و آیکن‌های قابل سفارشی‌سازی را به اندروید خالص اضافه کرده است.

oneplusone

در پشت گوشی دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX214 با شش لنز ترکیبی و گشادگی f/2.0 قرار دارد که قادر به فیلم‌برداری 4K نیز بوده و برای فوکوس مانند وان M8 اچ‌تی‌سی تنها 0.3 ثانیه زمان نیاز دارد. درب پشتی وان‌پلاس وان قابل تعویض است و وان‌پلاس درب‌هایی با طرح‌ها و جنس‌های مختلف مانند موتو ایکس عرضه خواهد کرد. البته متأسفانه باتری 3100 میلی‌آمپری این گوشی قابل تعویض نیست.

Oneplus-one-pic

وان‌پلاس وان با قیمت باورنکردنی 299 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی (یعنی 50 دلار ارزان‌تر از نکسوس 5) و یا 350 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. گوشی ابتدا در کشورهای اتریش، بلژیک، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ایتالیا، هلند، پرتغال، اسپانیا، سوئد، تایوان، انگلیس و آمریکا عرضه شده و سپس به مرور زمان در کشورهای دیگر نیز ظاهر خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

82 نظر برای این مطلب
  1. یونس می‌گوید

    هرکی اینو خواست بگه من فابریکشو دارم

  2. مهران می‌گوید

    سلام دوستان اینو کجا بخرم من؟؟

  3. ناصر می‌گوید

    گوشیه خوبیه نسبت به قیمتش.من خودم نزدیک 4 ماهه دارمش ولی کیفیت دوربینش پائینه

  4. مرجان می‌گوید

    سلام این گوشی رو برای من از آمریکا آوردند و بسیار عالیه بخصوص حافظه ۶۴ گیگ اما وقتی برای خرید کاور به موبایل فروشی ها مراجعه می کنم در حد یه گوشی متفرقه چینی باهاش برخورد می کنن و خیلی دست پایین می بینندش !!!

  5. میلاد می‌گوید

    سلام من یکی خیلی وقته دنباله این گوشیم توروخدا بهم بگید کجا و چجور میشه خریدش…ممنونم

    1. ارمین می‌گوید

      من از اتریش برام اوردن خواستی 2 میلیون میدم

    2. امیر می‌گوید

      سلام من خودم یه گوشی وان پلاس وان دارم میخوام بفروشم خواستی دومیلیون بهت میدم