آپدیت iOS 7.1.1 اپل از راه رسید

کاربران iPhone 5S که از قابلیت تاچ‌آیدی استفاده می‌کنند می‌توانند به‌روز رسانی جدید منتشر شده توسط اپل را دانلود و نصب کنند. انتشار ناگهانی به‌روز رسانی نسخه 7.1.1 با توجه به عرضه مداوم آپدیت‌ها توسط اپل، چندان عجیب نمی‌نماید.

0

به‌روز رسانی iOS 7.1.1 علاوه بر بهبود قابلیت‌های تاچ‌آیدی، باگ‌ها و مشکلات موجود در رابطه با صفحه‌کلید مجازی گوشی و همچنین صفحه‌کلیدهای فیزیکی که از طریق بلوتوث به دستگاه شما متصل می‌شوند را برطرف خواهد کرد.

IOS 7.1.1

این به‌روز‌رسانی، کارایی کلی تاچ‌آیدی را در شناسایی اثرانگشت بهبود می‌بخشد اما اپل به توضیح کاملی در زمینه تغییرات صورت گرفته نپرداخته است.

این بهبود کارایی ممکن است در رابطه با دقت این سیستم و یا بهینه‌سازی‌هایی برای جلوگیری از نفوذ به واسطه استفاده از اثر انگشت‌های مصنوعی و یا حتی شامل دستورالعمل‌هایی برای تمیزکردن چند وقت یک بار سنسورهای یادشده باشد.

فراموش نکنید، پیش از به روز رسانی دستگاه خود، ابتدا از سیستم‌عامل فعلی دستگاهتان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

Source: Geek

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.