ایرانسل پوشش شبکه بهتری در سال 92 داشته است

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نتایج آخرین ارزیابی صورت گرفته بر وضعیت پوشش شبکه اپراتورهای تلفن همراه کشور را منتشر کرد.

2

بر اساس اعلام روابط عمومی این سازمان، نتایج ارزیابی وضعیت پوشش شبکه اپراتورها با توجه به اندازه‌گیری‌های انجام شده در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، میانگین درصد عدم پوشش‌دهی مناسب شبکه همراه اول ۱۵٫۱۸ و این میانگین در شبکه ایرانسل ۶٫۳ درصد بوده است و اپراتور ایرانسل از نظر پوشش شبکه در سال ۹۲ وضعیت بهتری نسبت به همراه اول داشته است.

بر اساس نتایج این ارزیابی که در شش‌ماهه دوم سال گذشته صورت گرفته، همراه اول در ۱۴ منطقه و ایرانسل در ۳ منطقه از شهر تهران بیش از ۱۰ درصد پوشش‌دهی نامناسب دارند.

این سازمان از بهبود وضعیت پوشش‌دهی هر دو اپراتور در سال 92 با توجه به اقدامات مناسب اپراتورها در جهت ارتقای کیفیت ارایه خدمات و ایجاد رضایتمندی مشترکین خبر داده و در تشریح ارزیابی سه سال گذشته وضعیت پوشش اپراتورها اعلام کرده است که در سال ۹۰ درصد پوشش‌دهی مناسب شرکت ارتباطات سیار، ۷۸ درصد بود که در سال ۹۱ به ۸۰٫۳۱ درصد و در سال ۹۲ به ۸۴٫۸۲ درصد رسیده است. همچنین درصد پوشش‌دهی مناسب در سال ۹۰ برای شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ۸۹ درصد بوده که در سال ۹۱ به ۹۶٫۶ درصد رسیده و در سال ۹۲، این میزان ۹۳٫۷ درصد برآورد شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهرداد می‌گوید

    البته انتهای خبر هم جالبه که گفته:

    درصد پوشش‌دهی مناسب در سال ۹۰ برای شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ۸۹ درصد بوده که در سال ۹۱ به ۹۶٫۶ درصد رسیده و در سال ۹۲، این میزان ۹۳٫۷ درصد برآورد شده است.

    1. علی می‌گوید

      به نکته خوبی اشاره کردی مهرداد!! یعنی بازم افت کرده دیگه