خرید نوکیا توسط مایکروسافت جمعه همین هفته بالاخره نهایی می‌شود!

شرکت نوکیا انتظار دارد تا دقیقا چهار روز دیگر، مایکروسافت کنترل کلی قسمت‌های مرتبط با تولید دستگاه‌های این شرکت را برعهده بگیرد.

0

قرارداد 7.2 میلیارد دلاری در سپتامبر سال گذشته منعقد شد و برطبق آن، نوکیا کلیه دستگاه‌ها و سرویس‌های بخش یادشده را به مایکروسافت واگذار خواهد کرد.

با توجه به شرایط بازار، هر دو شرکت قصد دارند قرارداد خود را تا حدامکان نهایی کنند. این قرارداد به مایکروسافت کمک خواهد کرد تا بتواند ابداع و سازگاری با بازار برای ویندوزفون را تاحد امکان گسترش دهد.

مایکروسافت موافقت کرده تا Nokia.Com و دیگر سایت‌های مرتبط با این شرکت را حداقل برای یک‌سال مدیریت کند. شرایط قرارداد نیز در بعضی قسمت‌ها تغییر کرده و به عنوان مثال، شرکت کره‌ای که پیش‌ از این در قرارداد خریدش قیدشده بود، دیگر توسط مایکروسافت خریداری نخواهد شد.

تاچند روز دیگر، مایکروسافت تحت راهنمایی مدیرعامل جدید خود، ساتیا نادلا توان خود را برای تولید پرچمداران جدید به کار خواهد بست و مستقل از نوکیا به تولید گوشی‌هایی با طراحی جدید خواهد پرداخت.

ویندوزفون 8.1 بهبودهای زیادی را شاهد بوده و اکنون زمان آن است تا مایکروسافت برای نمایش قابلیت‌های این سیستم‌عامل دست به تولید دستگاهی هوشمند بزند.

Source: Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.