نکسوس 8 ساخت اچ تی سی تابستان امسال از راه می‌رسد!

گوگل همیشه نقش خود را برای ساخت تبلت‌های نکسوس با قیمت مناسب به خوبی ایفا کرده است. پس از همکاری با ایسوس برای ساخت تبلت ۷ اینچی نکسوس این بار ظاهرا نوبت به اچ‌تی‌سی رسیده تا با همکاری گوگل، تبلت ۸ اینچی نکسوس خود را برای عرضه به بازار آماده کند.

0

بر اساس گزارش دیجی تایمز، گوگل این‌ دفعه برای ساخت نکسوس، اچ‌تی‌سی را انتخاب کرده چرا که قصد دارد تا طرحی نو را در تبلت جدید خود شاهد باشد و از طرف دیگر ایسوس نیز بیشتر تمایل دارد تا تمرکز بیشتری به ساخت محصولات مختص به خود این شرکت داشته باشد.

اگر تبلت جی‌پد ۸.۳ اینچی ال‌جی نسخه گوگل‌پلی را به حساب نیاوریم، می‌شود گفت که این اولین بار است که تبلت نکسوس اندرویدی با ابعاد ۸ اینچ ساخته می‌شود، از طرف دیگر بعد از نکسوس وان، این اولین تجربه اچ‌تی‌سی نیز در زمینه طراحی برای این سری محصولات است.

می‌توان اقدام اچ‌تی‌سی را در راستای سیاست این شرکت برای نفوذ بیشتر در این بازار نیز محسوب کرد. از قرار معلوم نسخه‌های قبلی نکسوس فروش خوبی داشته‌اند و کمک بسزایی به نفوذ اندروید در بازار تبلت‌ها کرده‌اند، البته نباید انتظار داشت که نکسوس ۸ به اندازه سایر مدل‌های این محصول فروش داشته باشد.

هنوز مشخص نشده است در کنفرانس گوگل I/O امسال که در چهارم و پنجم تیرماه برگزار می‌شود، این محصول رونمایی خواهد شد و یا خیر، اما می‌توان امید داشت که معرفی این محصول یکی از سورپرایز‌های این کنفرانس باشد!

Source: Engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.