اچ تی سی مدیر سابق بازاریابی سامسونگ را برای تبلیغات بهتر استخدام کرد

یکی از وکلای سامسونگ در جیران پرونده حقوقی این شرکت با اپل در خصوص او گفته که کمپین تحریک‌آمیز تبلیغاتی معروف “Next Big Thing” او در سال 2011 رقیب این شرکت را تا حد دیوانگی پیش برده است.

0

شرکت اچ تی سی پائول گلدن رئیس اداره بازاریابی شعبه آمریکا شرکت سامسونگ را به استخدام خود درآورد. بنابر گزارش بلومبرگ، پائول گلدن، که در صفحه شخصی او در لینکدین و در سوابق او نوشته شده: “ایجاد و راه‌اندازی برند بسیار موفق گلکسی”، از سال 2008 تا سال 2012 که سال‌های افزایش شهرت سامسونگ در بازار تلفن همراه به حساب می‌آید در سامسونگ مشغول به کار بوده است.

next-big-thing

بنابر گزارش بلومبرگ، خانم چر وانگ مدیر اچ تی سی از قرارداد ابتدایی 3 ماهه‌ای با پائول گلدن خبر داده است. بازاریابی یک موضوع مهم برای اچ تی سی در بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که در حال رقابت با سامسونگ به عنوان قدرت اصلی در سهم و سود بازار است.

خانم وانگ در ابتدای سال جاری میلادی و با وجود جذب خبرگانی مانند رابرت داونی و گری اولدمن اعلام کرده بود که ” اگر حقیقت را بگوئیم ما هرگز فکر نمی‌کردیم که بازاریابی آنقدر مهم باشد….این واقعا خیلی خوب نیست!”
اچ تی سی در سال جاری میلادی ظاهرا به سختی در حال کسب بازارهایی است که توان بیشتری برای کسب سود برای این شرکت دارند و حتی بازگشت دوباره خود به ایران پس از چندین سال غیبت را با رونمایی از اچ تی سی وان جدید در ایران جشن گرفت!

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.