تصویر لو رفته از پنل جلویی آیفون 6 صفحه نمایش 4.7 اینچی را تأیید می کند

از قرار معلوم شایعات مطرح شده در خصوص آیفون بعدی شرکت اپل پایانی ندارد، اخیرا شایع شده بود که آیفون ۶ مجهز به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی می‌باشد، اما امروز تصویری از قسمت جلوی این محصول پر سروصدا منتشر شده است.

0

فارنت: از قرار معلوم شایعات مطرح شده در خصوص آیفون بعدی شرکت اپل پایانی ندارد، اخیرا شایع شده بود که آیفون ۶ مجهز به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی می‌باشد، اما امروز تصویری از قسمت جلوی این محصول پر سروصدا منتشر شده است. ظاهرا این تصویر در کارخانه‌ای واقع در چین که از قرار معلوم محل ساخت آیفون است گرفته شده.

iPhone-6-panel
در این عکس آیفون ۶ از لحاظ ظاهر شبیه به آیفون ۵ اس طراحی شده است، اما از صفحه نمایش بزرگتری برخوردار است.
با انجام یکسری محاسبات ریاضی ساده می‌توان حدس زد که آیفون جدید حدود ۱۸ درصد بزرگ‌تر است. با توجه به اینکه آیفون ۵ اس به صفحه نمایش ۴ اینچی مجهز می‌باشد کافی است این میزان را ۱۸ درصد افزایش دهیم تا از این محاسبه نتیجه گیری کنیم که صفحه نمایش آیفون بعدی ۴.۷ اینچی خواهد بود.
اما با تمام این موارد با توجه به اینکه صحت عکس گرفته شده تایید نشده است به طور قطع نمی‌توان در خصوص ابعاد صفحه نمایش آیفون ۶ داد.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.