رابط کاربری سنس 6 برای اچ‌تی‌سی وان 2013 اوایل خرداد ماه از راه می‌رسد

همان‌طور که می‌دانید اچ‌تی‌سی وان M8 با رابط کاربری Sense 6 امکانات و بهینه‌سازی‌های زیادی را نسبت به نسل قبلی به همراه آورد. خبر خوش برای کاربران One M7 این‌که این رابط کاربری به زودی برای وان 2013 نیز عرضه خواهد شد.

1

فارنت: همان‌طور که می‌دانید اچ‌تی‌سی وان M8 با رابط کاربری Sense 6 امکانات و بهینه‌سازی‌های زیادی را نسبت به نسل قبلی به همراه آورد. خبر خوش برای کاربران One M7 این‌که این رابط کاربری به زودی برای وان 2013 نیز عرضه خواهد شد.

HTC-One-M8-vs-M7

اچ‌تی‌سی سنس 6 امکانات جدیدی مانند نسخه جدید Blinkfeed، تم‌های جدید و قابل دانلود، روشن کردن صفحه و آنلاک با جسچرهای خاص و نسخه جدید گالری و اپلیکیشن Zoe را به همراه آورده است. به گفته جیسون مکنزی مدیر اچ‌تی‌سی آمریکا در اکانت رسمی توییتر وی، این آپدیت تا پایان ماه می میلادی یعنی اوایل خرداد ماه برای اچ‌تی‌سی وان قبل عرضه خواهد شد.

Sense-6-Tweet

البته این تاریخ برای نسخه‌های قراردادی اپراتورها در آمریکا تعیین شده و نسخه بین‌المللی شاید حتی زودتر آپدیت را دریافت کند. ضمناً کاربران وان مینی و وان مکس نیز باید منتظر دریافت این آپدیت شاید کمی دیرتر از One M7 باشند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    htc واقعا دیگه از چششم افتاده و گوشی های میان ردشو هیچ پشتیبانی نمیکنه . این سنس میتونه راحت واسه دیزایر x و one x امثال اینا باید ولی نمیده واسشون .