دوسوم گیمرهای موبایل پس از یک روز انجام بازی‌های رایگان آنها را رها می‌کنند!

بازی‌های رایگان برای گوشی‌های هوشمند در حال گسترش سیطره خود بر بازار بازی‌های ویدئویی هستند اما بازخورد کاربران در قبال این بازی‌ها همیشه متفاوت بوده و هست.

0

در گزارش جدیدی که توسط شرکت Swrve منتشر شده، به طور متوسط، 66 درصد از کاربران، بعد از 24 ساعت استفاده از یک بازی رایگان، آن‌را رها می‌کنند و 19 درصد از کاربران، تنها یک‌بار آن‌را بازیمی‌کنند. این تحقیق، عادات بیش از 10 میلیون کاربر را به مدت 90 روز زیر نظر داشت و این کاربران در این مدت، بیش از 30 بازی را دانلود و بازی کردند.

angry-birds-seasons-valentine

برای تشخیص تعداد کاربرانی که هنوز از بازی استفاده می‌کردند، این مرکز تحقیقاتی تعداد کاربران فعال پس از یک‌روز، هفت روز و 30 روز اول را مورد ارزیابی قرار داده است. حتی اگر یک بازی توجه کاربر را در روز اول به خود جلب کند، این بدان معنا نیست که همچنان و برای مدت طولانی کاربران از آن استفاده کنند، تا روز هفتم، تنها 16.4 درصد از افرادی که بازی را دانلود کرده بودند، باقی ماندند. تا روز سی‌ام، درصد ابقا شده تنها 5.5 درصد بود. این تحقیق، اهمیت جذب کاربر در بازی‌های ویدئویی و البته حفظ این جذابیت را نمایش می‌دهد.

Source: Cnet

 

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.