آنتی‌ویروس 3.99 دلاری اندرویدی با 30 هزار بار دانلود هیچ کارایی ندارد!

بعضا اظهار نظر کاربران و یا ادعاهای یک برنامه، باعث ترغیب کاربران برای استفاده از آن می‌شوند. حتی ممکن است این برنامه‌ها شما را مجبور به پرداخت وجهی جهت استفاده کنند. در یکی از همین موارد، برنامه ضدویروسی که سومین برنامه پولی محبوب و محبوب‌ترین برنامه در میان خیل نرم‌افزار‌های موجود در گوگل پلی استور بود،

1

فارنت: بعضا اظهار نظر کاربران و یا ادعاهای یک برنامه، باعث ترغیب کاربران برای استفاده از آن می‌شوند. حتی ممکن است این برنامه‌ها شما را مجبور به پرداخت وجهی جهت استفاده کنند. در یکی از همین موارد، برنامه ضدویروسی که سومین برنامه پولی محبوب و محبوب‌ترین برنامه در میان خیل نرم‌افزار‌های موجود در گوگل پلی استور بود، به قیمت 3.99 دلار به فروش گذاشته شد. این برنامه مدعی بود با جستجوی گوشی و یا تبلت اندرویدی شما و بدون تاثیر منفی بر روی باتری، ویروس‌ها را نابود خواهد کرد اما متاسفانه این برنامه عملا هیچ عملکردی ندارد! نکته جالب اینکه این برنامه در مدت یک هفته 30000 با دانلود شده و در نظرات کاربران نیز، 5 ستاره دریافت کرده است. وقتی آیکون برنامه را لمس کنید، این آیکون تغییر رنگ پیدا می‌کند اما سایت Android Police در بررسی عملکرد برنامه به این نتیجه رسیده که این برنامه هیچ کد خاصی برای عملکردی خاص مانند یافتن و نابودی ویروس‌ها ندارد!

manbitesdog

توسعه‌دهنده برنامه، Jesse Carter از شرکت Deviant Solution در این‌باره می‌گوید:

یکی از توسعه‌دهندگان ما خیلی راحت مرتکب اشتباهی شده است. نسخه برنامه‌ای که توسط AndroidPolice مورد آزمایش قرار گرفته قرار نبود منتشر شود. این نسخه در واقع نمایشی از رابط کاربری جدید برنامه بود که توسط طراح تیم‌ما ساخته شده بود. این برنامه، اشتباها با برنامه‌ای که کد آنتی‌ویروس در آن بود، جابجا شده است!

بعد از خواندن مطلب سایت AndroidPolice، این تیم بلافاصله نسخه منتشره را از مارکت خارج کرد تا نسخه اصلی را بارگذاری کند، اما درحال حاضر حساب کاربری توسعه‌دهنده توسط گوگل مسدود شده است. این تیم اعلام کرده تمامی وجه دریافتی را به خریداران بازخواهد گرداند و حتی ممکن است این برنامه را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. این مسئله توجه بیش‌از پیش به خرید برنامه‌های اندرویدی و یا برنامه‌های رایانه‌ای برای دیگر سیستم‌عامل‌ها را نشان می‌دهد.

Source: Mobilesyrup

 

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    کی برنامه رو میخره ! تو اندروید خیلی راحت پولیارو مجانی نصب کن تو ios هم با کمک تانگبو خیلی راحت اینکارو انجام میشه داد