Golden Warrior S8؛ جنگجوی طلایی لنوو با پردازنده هشت هسته‌ای در راه است!

امروز تصاویر تبلیغاتی منتسب به اسمارت‌فون ارزان‌قیمت لنوو در چین منتشر شده است. این محصول از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک بهره می‌برد و “جنگجوی طلایی S8” نام گرفته است. نکته قابل تامل در مورد این اسمارت‌فون، قیمت 130 دلاری آن می‌باشد!

3

فارنت: امروز تصاویر تبلیغاتی منتسب به اسمارت‌فون ارزان‌قیمت لنوو در چین منتشر شده است. این محصول از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک بهره می‌برد و “جنگجوی طلایی S8” نام گرفته است. نکته قابل تامل در مورد این اسمارت‌فون، قیمت 130 دلاری آن می‌باشد!

Warrior-S8

با توجه به قیمت بسیار پایین، صفحه نمایش 5.3 اینچی این تلفن ارزان قیمت با لایه پوششی گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن دو سیم کارته می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزایش آن از طریق حافظه جانبی و باتری 2000 میلی آمپر بر ساعت اشاره کرد. همچنین این تلفن دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلوی خود دارد. این تلفن تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.2.2 عرضه خواهد شد.

Lenovo-Golden-Warrior

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم قلب تپنده این تلفن‌هوشمند را پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی مدیاتک تشکیل می‌دهد، پردازنده‌ای که هر هشت هسته آن می‌توانند در یک زمان فعال باشند!

Lenovo-Warrior-S8

شاید تنها ایرادی که از این تلفن می‌توان گرفت تجهیز نشدن این تلفن به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید است که با در نظر گرفتن قیمت بسیار پایین این تلفن می‌توان این موضوع را نادیده گرفت. نا گفته نماند این تلفن ابتدا در بازارهای چین عرضه خواهد شد و بعید بنظر می‌رسد که در دسترس دیگر کشورها نیز قرار بگیرد. با این اوصاف امیدواریم این تلفن ارازن‌قیمت را در بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

Lenovo-S8


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. علی حسینی می‌گوید

    این گوشی حتما در ایران جواب میده چون یک مدل پایینترش را که داشتم جواب داد البته قیمت ان از 130دلار بیشتر خواهد بود چون الان قیمتش در چین 1000 یوان یعنی تقریبا 500 هزار تومان است

  2. داوود امیری می‌گوید

    درود
    فارنت سوالی داشتم
    این گوشی را اگر شخصی از چین برایمان بفرستند ایا جواب میدهد در ایران؟؟؟یا این گوشی منحصر کشور چین میباشد و با مخابرات انجا جواب میده؟؟
    دقیقا از کی میتونم از چین سفارش بدم در بازار باشد برای تهیه این گوشی مفت؟؟؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هنوز حتی گوشی به صورت رسمی معرفی نشده. باید بعد از معرفی باندهای مخابراتیش رو بررسی کرد تا دید با اپراتورهای ایران سازگار هست یا خیر