مشخصات جی 3 ال‌جی لو رفت: صفحه‌نمایش QHD و سه گیگابایت رم

به تازگی مشخصات فنی تلفنی منتسب به ال‌جی مدل LS990در وبسایت Sprint منتشر شده است که به نظر می‌رسد این مشخصات به پرچم‌دار آینده این شرکت یعنی جی 3 مربوط می‌شود.

0

فارنت: به تازگی مشخصات فنی تلفنی منتسب به ال‌جی مدل  LS990در وبسایت Sprint منتشر شده است که به نظر می‌رسد این مشخصات به پرچم‌دار آینده این شرکت یعنی جی 3 مربوط می‌شود.

G3-Specs

بنا به تصاویر و اخبار منتشر شده، این تلفن‌هوشمند به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 مجهز شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن می‌توان به پردازنده اسنپ‌دراگون 800 مدل M8974A، 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسلی و شیار کارت حافظه تا سقف 64 گیگابایت اشاره کرد. این تلفن‌هوشمند تحت آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری Optimus UI معرفی خواهد شد. این تلفن‌هوشمند قرار است طی مراسمی در 27 اردیبهشت ماه بصورت رسمی معرفی شود.

LG-G3

با توجه به اطلاعات فاش شده می‌توان شایعات قبلی در مورد این تلفن را واقعی تلقی کرد ولی نکته قابل تامل، عدم استفاده شرکت ال‌جی از تراشه‌ی جدید شرکت کوالکام است. هر چند که به احتمال زیاد ال‌جی برای رقابت با HTC One M8 و Galaxy S5 به استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون 801 روی خواهد آورد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.