تماشا کنید: ویدئوی تبلیغاتی رسمی گلکسی اس 5 به مناسبت آغاز عرضه در 125 کشور جهان!

امروز آخرین گل سرسبد سامسونگ با نام تجاری گلکسی اس 5، در 125 کشور جهان وارد بازارهای تلفن‌های همراه شد. جالب است بدانید که این حرکت از سوی سامسونگ در تاریخ عرضه‌ تلفن‌های هوشمند بی‌سابقه بوده استو در عین حال بد نیست بدانید که گلکسی اس 4 در روز نخست، تنها در 60 کشور جهان عرضه شده بود ولی این‌بار سامسونگ سنگ تمام گذاشته است!

0

امسال سامسونگ در کنار آخرین پرچم‌دار خود، برای فروش ابزارهای پوشیدنی خود نیز برنامه ویژه‌ای تدارک دیده است و قصد دارد محصولات جدید Gear 2، Gear 2 Neo و Gear Fit را کنار گلکسی اس 5 بفروش برساند.

Galaxy-S5

بیائید یکبار دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس 5 را یادآور شویم. سامسونگ در آخرین پرچم‌دار خود از یک صفحه نمایش 5.1 اینچی سوپرآمولد با کیفیت فول اچ‌دی بهره گرفته است. مغز متفکر این تلفن‌هوشمند را پردازنده 4 هسته‌ای 801 کوالکام با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز تشکیل داده است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن‌هوشمند ضد آب می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، 16/32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش آن از طریق حافظه جانبی و باتری با ظرفیت 2800 میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد. این تلفن‌هوشمند به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری تاچ‌ویز مجهز شده است. فروش و عرضه گلکسی اس 5 همراه با سری جدید گجت‌های پوشیدنی Gear همراه خواهد بود.

در همین حل و همزمان با عرضه آخرین پرچمدار سامسونگ، این شرکت اولین ویدئوی تبلیغاتی رسمی گلکسی اس 5  را نیز منتشر کرده که شما را به دیدن این ویدئو دعوت می‌نماییم. در این ویدئو 30 ثانیه‌ای سامسونگ بیشتر بر روی قابلیت ضد آب بودن و ویژگی‌های جدید دوربین پرچم‌دار خود تمرکز کرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.