ساعت هوشمند G Watch ال‌جی تیرماه و با قیمتی کمتر از 300‌ دلار عرضه می‌شود

نمایندگی الجی در بریتانیا در گفتگو با سایت Pocket-Lint تایید کرده که این ساعت هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید تا تیرماه سال جاری وارد بازار خواهد شد.

0

فارنت: نمایندگی ال‌جی در بریتانیا در گفتگو با سایت Pocket-Lint تایید کرده که این ساعت هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید تا تیرماه سال جاری وارد بازار خواهد شد. ال‌جی همچنین تایید کرده قیمت خرده‌فروشی G  Watch کمتر از 180 پوند یا 220 یورو خواهد بود.

Lg-G-Watch

توسعه ساعت‌های هوشمند با سرعت هرچه تمام‌ پیش می‌رود و شرکت ال‌جی نیز نمونه اولیه و طراحی نهایی این ساعت هوشمند را در رویدادی که در Weybridge برگزار شده بود به همگان نمایش داد. این نسخه اولیه اگرچه کار نمی‌کرد اما حداقل دیدی کلی از این ساعت به بازدیدکنندگان می‌داد.

 lg g watch

به هرحال این ساعت هوشمند تا تابستان سال جاری به اروپا خواهد رسید. گوگل نیز اعلام کرده همکاری‌های خود را با تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند اندرویدی توسعه می‌دهد، بنابراین ساعت هوشمند الجی پس از ورود به بازار، تک و تنها نخواهد بود.

Source: Gsmarena

 

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.