رونمایی از اولین حافظه رم 128 گیگابایتی DDR4 دنیا

بنابر اعلام شرکت سازنده، حافظه 128 گیگابایتی DDR4 توان رسیدن به سرعت 2133 مگابایت در ثانیه را دارد که در مقایسه با سرعت 1333 مگابایت در ثانیه حافظه‌های DDR3 افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

0

فارنت: شرکت کره‌ای SK Hynix سازنده چیپ‌های الکترونیکی اعلام کرد که موفق به ساخت پیشرفته‌ترین ماژول حافظه DDR4 با اندازه 128 گیگابایت شده است.

ماژول حافظه جدید DDR4 برپایه فناوری موسوم به TSV ساخته شده و به طور موثر و قابل توجهی باعث افزایش سرعت و کارآیی خواهد شد. فناوری TSV به حافظه DRAM اجازه اتصال با راندمان الکتریکی بالاتری را می‌دهد

SK-Hynix-128GB-DDR4-RAM-module

بنابر اعلام شرکت سازنده، حافظه 128 گیگابایتی DDR4 توان رسیدن به سرعت 2133 مگابایت در ثانیه را دارد که در مقایسه با سرعت 1333 مگابایت در ثانیه حافظه‌های DDR3 افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد. در عین حال حافظه‌های جدید DDR4 انرژی مصرفی پائین‌تری دارند و با انرژی 1.2 ولت کار می‌کنند در حالی که حافظه‌های DDR3 با انرژی 1.35 ولت کار می‌کنند.

انتظار می‌رود تولید انبوه حافظه‌های 128 گیگابایتی DDR4‌ از نیمه اول سال 2015 یعنی تقریبا یک سال دیگر اغاز شود.

Source: gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.