انتشار برخی قابلیت‌های ویندوز فون 8.2 توسط یک کارمند مایکروسافت!

در طول ماه‌های گذشته خبرهای مختلفی از به روز رسانی جدید ویندوزفون می‌شنیدیم و بالاخره هفته گذشته مایکروسافت بالاخره در کنفرانس BUILD 2014 به معرفی این به روز رسانی پرداخت.

0

فارنت:  در طول ماه‌های گذشته خبرهای مختلفی از به‌روز رسانی جدید ویندوزفون می‌شنیدیم و بالاخره هفته گذشته مایکروسافت در کنفرانس BUILD 2014 به معرفی این به‌روز رسانی پرداخت.

این به‌روز رسانی تا تابستان در اختیار کاربران ویندوزفون قرار نخواهد گرفت اما اکنون اطلاعات جدیدی از شخصی که ادعا می‌کند یکی از کارمندان مایکروسافت است منتشر شده که به بیان قابلیت‌های مختلفی از ویندوزفون 8.2 می‌پردازد.

windows-phone-81-cortana

با توجه به اینکه در فضای مجازی، افراد می‌توانند خود را با هر سمتی معرفی کنند، بهتر است با دیده تردید به صحبت‌های این شخص بنگریم. منبع مورد نظر ادعا می‌کند به‌روز رسانی‌های جدید ویندوزفون هر 6 تا 8 ماه یک‌بار عرضه خواهند شد و به‌روز رسانی‌های بزرگ و اصلی نیز هر یک یا دوسال یک‌بار عرضه خواهند شد.

وی ادعا می‌کند ویندوزفون 8.2 یا ویندوزفون 9، بسته به زمان مورد نیاز، 8 تا 10 ماه دیگر عرضه خواهند شد. البته در پاسخ به پرسش کاربران، وی از بیان خصوصیات به روز رسانی‌ها تا حد ممکن طفره رفت.

ظاهرا به‌روز رسانی جدید قابلیتی را به گوشی‌های ویندوزفونی می‌افزاید که در صورتی که کاربر صلاح بداند، در هنگام دریافت پیامک یا تماس، هیچ هشداری برای وی صادر نخواهد شد اما اگر از گذرواژه خاصی در پیامک‌ها استفاده شود، پیامک برای وی به نمایش درخواهد آمد. به عنوان مثال اگر از عبارت ” تق تق، تق تق” در پیامک خود استفاده کند، این پیامک به گیرنده نمایش داده خواهد شد.

قابلیت‌های دیگر شامل پشتیبانی احتمالی از سرویس‌های ویدئویی به جز اسکایپ می‌شود. احتمال تعویض برنامه پیش‌فرض ارسال پیامک نیز حداقل تا ویندوزفون 8.2 وجود ندارد و فیس‌بوک نیز در حال کار بر روی برنامه‌ای برای این پلتفرم است.

Source: Ubergizmo

 

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.