حافظه OTG جدید AH174 اپیسر آماده حضور در جام جهانی!

حافظه فلش OTG مدل AH174 از همان سبک و سیاق حافظه‌های AH173 و AH172 بهره می‌برد، اما این بار اپیسر از رنگ‌ها و طرح و نقش جام جهانی الهام گرفته و حافظه‌ای اختصاصی برای طرفداران فوتبال و جام جهانی تولید کرده است.

0

کم‌کم به آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 نزدیک می‌شویم و طبق معمول منتظریم تا درجه تب جام جهانی کم‌کم افزایش پیدا کند! این تب و هیجان تنها مختص به جامعه ورزشی نمی‌شود و شرکت اپیسر نیز تصمیم گرفته با عرضه یک نمونه از حافظه فلش OTG اختصاصی جام جهانی وارد این عرصه شود. اپیسر با الهام از جام جهانی برزیل، توپ فوتبال و رنگ‌های شاد به‌کار گرفته‌شده در این مسابقات سری جدیدی از حافظه‌های فلش OTG را طراحی کرده است.

حافظه فلش AH174 اپیسر

حافظه فلش OTG مدل AH174 از همان سبک و سیاق حافظه‌های AH173 و AH172 بهره می‌برد، اما این بار اپیسر از رنگ‌ها و طرح و نقش جام جهانی الهام گرفته و حافظه‌ای اختصاصی برای طرفداران فوتبال و جام جهانی تولید کرده است.

تمامی دستگاه‌های اندرویدی (شامل تبلت و گوشی هوشمند) که توانایی پشتیبانی از OTG را دارند می‌توانند از حافظه فلش AH174 نیز پشتیبانی کنند. این حافظه فلش فوتبالی در انواع ظرفیت‌های 8، 16 و 32 گیگابایت ارائه خواهد شد و در یک چشم به هم زدن و بدون هیچ‌گونه پیش‌نیاز یا نرم‌افزار خاص، ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی دستگاه را افزایش می‌دهد.

AH174-Apacer-01

AH174 در سه رنگ اصلی آبی، سبز و قرمز تولید شده و از خطوطی با زاویه تند در کنار شکل کلی مشابه با توپ فوتبال بهره می‌برد. بدنه حافظه فلش از سیلیکا ژل و مطابق با استاندارد‌های زیست‌محیطی ساخته شده که هم در دست گرفتن آن را دلپذیر‌تر ساخته و هم به‌خوبی از حافظه فلش محافظت می‌کند.

سرعت انتقال اطلاعات از طریق این حافظه بسیار بیشتر از روش‌هایی همچون اتصال بلوتوث یا Wi-Fi است که به طور معمول برای انتقال فایل‌ها بین کامپیوتر و وسایل هوشمند به‌کار برده می‌شود. برخلاف اتصالات بی‌سیم، هیچ‌گونه تداخل یا محدودیتی در کار با AH174 وجود ندارد و به شکلی موثر می‌تواند در زمان صرفه‌جویی کند.

AH174-Apacer-02

این سری از حافظه‌های فلش OTG برای کسانی که از دستگاه‌هایی با حافظه داخلی محدود (و عدم امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه microSD) استفاده می‌کنند می‌تواند مفید واقع شود و حالا این کاربران می‌توانند اطلاعات بیشتری را با خود جابه‌جا کنند.

مانند نسخه‌های قبلی حافظه‌های فلش اپیسر، این مدل نیز دارای یک مبدل USB 2.0 است که به کمک آن می‌توان این حافظه فلش را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرده و به سرعت فایل‌ها و اطلاعات مورد نیاز را انتقال داد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.