موتو ایکس پلاس وان موتورولا به زودی از راه می‌رسد!

تلفن‌هوشمند موتو ایکس با بهره‌گیری از سخت افزار متوسط توانست با نشان دادن عملکرد خوب از خود، دید جدیدی در دستگاه اندرویدی ایجاد کند. جالب است بدانید که کنترل بدون لمس این تلفن، هنوز هم این تلفن را بی‌رقیب ساخته است.

0

فارنت: هشت ماه از عرضه رسمی موتو ایکس در بازارهای تلفن‌های همراه در ایالات متحده نمی‌گذرد که گویا خبرها حاکی از معرفی نسل جدید این تلفن با نام موتو X+1 حکایت دارد.

motoxplus1

همانطور که می‌دانید در حال حاضر شرکت موتورلا در مراحل نهایی جداشدن از گوگل و پیوستن به لنوو قرار دارد و قطعا پرچم‌دار جدید موتورولا تحت نظارت و مدیریت شرکت لنوو شکل خواهد گرفت. همچنین بدیهی است که لنوو دوست ندارد این فرصت را از دست بدهد و احتمالا باید شاهد حضور محصولی شایسته و در حد نام موتو ایکس پلاس وان باشیم. ناگفته نماند که این موضوع با انتشار تصویری توسط اکانت توئیتر مشهور evleaks بدست آمده اما هنوز اطلاعات چندانی از تاریخ عرضه و همچنین مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند در دست نیست.

تلفن‌هوشمند موتو ایکس با بهره‌گیری از سخت افزار متوسط توانست با نشان دادن عملکرد خوب از خود، دید جدیدی در دستگاه اندرویدی ایجاد کند. جالب است بدانید که کنترل بدون لمس این تلفن، هنوز هم این تلفن را بی‌رقیب ساخته است.

moto-x-black

یکی از ویژگی‌های منحصر بفردی که تلفن موتو ایکس از آن بهره می‌برد، قابلیت شخصی‌سازی با استفاده از ویژگی Moto Maker است. در این حالت خریداران می‌توانند تلفن‌هوشمند خود را بر حسب سلیقه خود سفارش دهند یعنی می‌توانند ترکیب رنگ، پنل پشتی، و همچنین پیغام اختصاصی در زمان آغاز بکار را خودشان انتخاب کنند.

به دلیل این که سیستم‌عامل این تلفن‌هوشمند مشابه اندروید خالص است لذا روانی سیستم‌عامل این تلفن به یکی از نقاط قوت آن تبدیل شده است.

از قرار معلوم لنوو قصد دارد یکبار دیگر موفقیت شرکت موتورولا را در ارائه محصولی با کیفیت‌تر و ارزان‌تر تکرار کند که امیدواریم این شرکت چینی برای نائل شدن به این هدف از کنار قابلیت‌هایی چون Moto Maker ‌در خارج از خاک ایالات متحده به سادگی رد نشود و این امکان را برای دیگر جهانیان نیز میسر سازد.

Source: phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.