رونمایی سامسونگ از کاورهای قابل شارژ گلکسی اس 5

شرکت سامسونگ از چهار کاور شارژکننده برای گلکسی‌ اس5 رونمایی کرد. این کاورها که هم‌اکنون برای پیش‌فروش آماده شده‌اند در نسخه‌های مختلفی به بازار عرضه خواهند شد. نسخه استاندارد در رنگ‌های سفید و سیاه در دسترس خواهد بود و با قیمت 29.99 دلار می‌توانید از قابلیت شارژ بی‌سیم مطابق با استاندارد Qi بهره ببرید.

0

فارنت: شرکت سامسونگ از چهار کاور شارژکننده برای گلکسی‌ اس5 رونمایی کرد. این کاورها که هم‌اکنون برای پیش‌فروش آماده شده‌اند در نسخه‌های مختلفی به بازار عرضه خواهند شد. نسخه استاندارد در رنگ‌های سفید و سیاه در دسترس خواهد بود و با قیمت 29.99 دلار می‌توانید از قابلیت شارژ بی‌سیم مطابق با استاندارد Qi بهره ببرید. فیلیپ کاور S-View نیز در رنگ‌های سفید و سیاه عرضه خواهد شد و قیمتی معادل 69.99 دلار خواهد داشت. این کاورها با هر صفحه شارژری که از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کنند سازگاری کامل دارند.

s5 charging covers

اگر نیازی به شارژ بی‌سیم ندارید می‌توانید فلیپ کیس S-View را بدون پشتیبانی از Qi با قیمت 49.99 دلار در رنگ‌های مشکی، قرمز، سبز، سفید و صورتی خریداری کنید. همه این کاورها به درزگیری مجهز هستند که اس‌5 را همچنان ضدآب حفظ خواهند کرد. وسایل جانبی معرفی شده دیگر شامل باتری اضافی 2800 میلی‌آمپر ساعتی و یک پک 50 دلاری شامل باتری اضافه، کیس شارژکننده و یک شارژر دیواری اضافی است. کاور کیف مانندی با یک جا برای کارت‌های عابربانک نیز با قیمت 39.99 دلار و در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز ارائه شده است. انتظار می‌رود این تجهیزات جانبی همزمان و یا حتی پیش از عرضه رسمی اس‌5 سامسونگ، به بازار عرضه شوند.

Source: Phonearena

 

 پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.