نسخه مخصوص آی‌پد آفیس مایکروسافت 12 میلیون بار دانلود شد!

0

فارنت: شرکت مایکروسافت اعلام کرد که تنها در یک هفته پس از عرضه اپلیکیشن آفیس برای آی‌پد، بیش از 12 میلیون کاربر این مجموعه نرم‌افزاری رادانلود و نصب کرده‌اند.

12M-Office-for-iPad-downloads

مایکروسافت این موضوع را در توئیتی این گونه بیان کرده است: “بیش از 12 میلیون دانلود ورد، اکسل، پاورپوینت و وان نوت برای آی‌پد از اپ‌استور”و در انتهای این متن از هشتگ #OfficeforiPad استفاده کرده است.

شرکت مایکروسافت جمعه هفته گذشته نسخه مخصوص مجموعه آفیس خود برای تبلت‌های آی‌پد اپل را عرضه کرد. همانطور که می‌دانید مجموعه آفیس ابزاری معروف برای مدیریت و ایجاد فایل‌های متنی است. در واقع مایکروسافت با رونمایی از نسخه مخصوص آفیس برای آی‌پد، ریسک محاسبه شده‌ای را تنها برای کم‌کردن استفاده و سهم جانشین‌های رایگانی همچون Google Docs و  iWorks اپل متحمل شده است.

Office-for-iPad

اگرچه دانلود اپلیکیشن آفیس برای آی‌پد شرکت مایکروسافت رایگان به حساب می‌آید اما در واقع بنابر آنچه که مایکروسافت آن را  freemium نامیده است شما در واقع تنها برای دیدن یک فایل متنی و یا فایل پرزنتیشن نیازی به پرداخت هزینه ندارید اما برای ویرایش و یا ایجاد یک فایل متنی و یا پرزنتیشن باید عضو آفیس 365 مایکروسافت شوید که برای شما هزینه‌ ماهانه 10 دلاری دارد.

12 میلیون بار دانلود آمار بالایی به حساب می‌آید اما مایکروسافت هنوز اعلام نکرده که از این 12 میلیون بار دانلود چندین کاربر به سرویس آفیس 365 خود جذب کرده است! بهرحال عرضه آفیس برای آی‌پد مطمئنا باعث جلب کاربر بیشتری برای آی‌پد خواهد شد و باید دید آیا مایکروسافت می‌تواند ضربه ناشی از این افزایش هر چه بیشتر سهم رقیب در بازار را با جذب کاربر برای این سرویس جبران کند!

Source: CNET

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.