Siri اپل ممکن است در آینده به صورت آفلاین هم کار کند

شرکت اپل یک کمپانی کوچک دیگر به نام Novauris را خریداری کرد. این شرکت در زمینه سیستم‌های فرمان صوتی و تشخیص صدا تخصص دارد و البته پیوندی دیرینه در زمینه حق‌ثبت‌اختراع‌های به کارگرفته شده در Siri اپل دارد.

0

فارنت: شرکت اپل یک کمپانی کوچک دیگر به نام Novauris را خریداری کرد. این شرکت در زمینه سیستم‌های فرمان صوتی و تشخیص صدا تخصص دارد و البته پیوندی دیرینه در زمینه حق‌ثبت‌اختراع‌های به کارگرفته شده در Siri اپل دارد.

سایت TechCrunch در گزارشی مدعی شده متخصصان این شرکت در حال کار بر روی دستیار صوتی اپل هستند اما هنوز گزارش کاملی از اهداف آن‌ها ارائه نشده است. یکی از کوشش‌های همیشگی Novauris، پردازش محلی فرمان‌های صوتی به نوعی که این سرویس‌ها به سرورهای راه‌دور متکی نباشند بوده است.

apple siri

با این اوصاف این احتمال وجود دارد که اپل قصد دارد سرویس Siri را برپایه عملکرد بدون نیاز به ارتباط اینترنتی تنظیم کند (سرویس شریک فعلی اپل، Nuance، می‌تواند پردازش آفلاین نیز انجام دهد اما اپل نتوانسته این تکنولوژی را برای خود بومی‌سازی کند.)

اگرچه دستیابی به این هدف به زمان نیاز دارد اما این قابلیتی است که هیچ‌یک از سرویس‌های دستیار صوتی در حال حاضر از آن بهره نمی‌برند ( اگرچه سرویس‌های دیگر نیز در حال کار بر روی قابلیت‌هایی مشابه هستند). با توجه به بکارگیری سیستم‌عامل IOS در خودروها، این قابلیت بیش از پیش اهمیت می‌یابد.

Source: Engadget

 

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.