آیا گلکسی اس 5 با پردازنده اسنپ دراگون 805 و صفحه نمایش QHD در راه است؟

نتایج بنچ‌مارکی که در سایت GFXBenxh مشاهده شده است مشخص کرده که گوشی سامسونگ مدل SM-G906S به این صفحه نمایش با کیفیت که به اختصار 1440p نامیده می‌شود، مجهز می‌باشد.

0

فارنت: چند وقتی است که شایعاتی مبنی بر استفاده سامسونگ از صفحه نمایش با کیفیت 2K (این صفحه نمایش می‌تواند روزلوشنی معادل ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل را به نمایش بگذارد) در یکی از محصولات خود، منتشر شده است. اما امروز مدارکی در خصوص تجهیز یکی از گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ به صفحه نمایش QHD انتشار یافت.

High-powered-Galaxy-S5-candidate-SM-G906S-exposed-02

نتایج بنچ‌مارکی که در سایت GFXBenxh مشاهده شده است مشخص کرده که گوشی سامسونگ مدل SM-G906S به این صفحه نمایش با کیفیت که به اختصار 1440p نامیده می‌شود، مجهز می‌باشد. گلکسی اس ۵ با مدل SM-G900 شناخته می‌شود و حروف آخر این مدل نیز عموما معرف نوع شبکه‌ مخابراتی است که گوشی با آن سازگار می‌باشد.

High-powered-Galaxy-S5-candidate-SM-G906S-exposed-01

از نتایج  بنچ‌مارک می‌توان مشخص کرد که پردازنده‌ ۲.۵ گیگاهرتز کوالکام چهار هسته‌ای به همراه جی‌پی‌یو آدرنو ۴۵۰ در این گوشی به خدمت گرفته شده است و با این حساب با قطعیت می‌توان اعلام  کرد که این پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۵ خواهد بود.  گوشی یاد شده کمتر از ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات دارد و دوربین آن هم ۱۵.۸ پیکسل است و همانطور که گفته شد به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۰۰ در ۲۵۶۰ مجهز خواهد بود.

با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که احتمال ارایه یک گوشی بسیار حرفه‌ای و قدرتمند دیگر از سامسونگ تا انتهای سال جاری با صفحه نمایش 1440p، بسیار زیاد است.

Source: androidcentral

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.