کنفرانس WWDC 2014 اپل ۱۲ تا ۱۶ خرداد با تمرکز بر مک‌بوک ایر، iOS و OS X برگزار می‌شود

بنا به اعلام رسمی شرکت اپل، کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان شرکت اپل در سال 2014 یا همان WWDC14 طی مراسمی در سن‌فرانسیسکو از تاریخ 12 خرداد ماه سال جاری با تمرکز بر روی مک‌بوک ایر، iOS و OS X آغاز خواهد شد.

0

فارنت: بنا به اعلام رسمی شرکت اپل، کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان شرکت اپل در سال 2014 یا همان WWDC14 طی مراسمی در سن‌فرانسیسکو از تاریخ 12 خرداد ماه سال جاری با تمرکز بر روی مک‌بوک ایر، iOS و OS X آغاز خواهد شد.

Apple-WWDC14

بنابر اعلام اپل در این کنفرانس 5 روزه قرار است هزار نفر از مهندسین اپل و پنج هزار نفر از توسعه‌دهنده‌گان شرکت داشته باشند. امسال اپل تصمیم گرفته است که روش فروش بلیط‌های این کنفرانس را کمی متفاوت‌تر از سال‌های قبل انجام دهد. برخلاف سال‌های پیش، توسعه‌دهندگان متقاضی شرکت در کنفرانس، بصورت تصادفی (انتخابی) برای شرکت در این مراسم برگزیده خواهند شد.

گفته می‌شود در این مراسم خبری از آیفون 6 نخواهد بود و آیفون جدید طی مراسمی جداگانه در شهریورماه امسال معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود مثل سال‌های گذشته تمرکز کنفرانس امسال، بیشتر روی اپلیکیشن‌ها و اکوسیستم iOS باشد. همچنین ممکن است از مک‌بوک ایر جدید و دیگر محصولات اپل در این کنفرانس رونمایی شود.

Source: gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.