رونمایی از بلندگوی بی‌سیم MD-12 نوکیا برای تکمیل گوشی‌های لومیا!

بلندگوی بی سیم MD-12 نوکیا به یک فعال‌کننده ارتعاشی در پایه خود مجهز است که فرکانس‌های پائین را هنگامی که بلندگو در سطوح مختلف قرار می‌گیرد را تقویت می‌کند و آن طور که نوکیا اعلام کرده، صدای Bass شگفت‌آوری را تولید می‌کند!

0

فارنت: شب گذشته و همان با معرفی و رونمایی از لومیاهای جدید 930، 630 و 635 ، شرکت نوکیا از یک بلندگوی بی‌سیم برای اتصال به سری گوشی‌های هوشمند لومیا خود رونمایی کرد.

این بلندگوی بی‌سیم 180 گرمی با نام تجاری MD-12 در چهار رنگ زرد، سبز، نارنجی و سفید عرضه می‌شود و نوکیا مدعی است که به اندازه یک سیب است! و با استفاده از روش‌های اتصال NFC و یا بلوتوث به ویندوز فون لومیا شما متصل می‌شود و می‌توانید آن را با استفاده از اپلیکیشن Device Hub نوکیا آن را مدیریت کنید.

البته اگر قصد ندارید بلندگوی بی سیم MD-12 نوکیا را به صورت بی‌سیم متصل کنید می‌توانید به وسیله خروجی و ورودی صدای روی بلندگو و کابل رابط موجود در جعبه آن را به گوشی خود متصل کنید.

نکته قابل توجه آنکه بلندگوی بی سیم MD-12 نوکیا به یک فعال‌کننده ارتعاشی در پایه خود مجهز است که فرکانس‌های پائین را هنگامی که بلندگو در سطوح مختلف قرار می‌گیرد را تقویت می‌کند و آن طور که نوکیا اعلام کرده، صدای Bass شگفت‌آوری را تولید می‌کند!

نوکیا از عرضه بلندگوی بی سیم MD-12 در اواخر سه‌ماهه دوم سال 2014 میلادی (فصل بهار) و به قیمت 54 دلار خبر داده است.

Source: GsmArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.