رونمایی از لومیا 630 و لومیا 635 نوکیا مجهز به ویندوز فون 8.1

3

فارنت: همزمان با رونمایی از ویندوز فون لومیا 930، نوکیا از دو ویندوز فون دیگر رونمایی رسمی کرد. دو گوشی اصطلاحا باصرف لومیا 630 و لومیا 635دو گوشی جدید دیگر نوکیا هستند که با قاب‌های رنگی، قیمت باصرف و البته ویندوز فون 8.1 به بازار عرضه خواهند شد.

nokia-Lumia-630

لومیا 630 نوکیا از یک جهت اولین خواهد بود. این گوشی اولین ویندوز فون خواهد بود که نسخه دو سیم کارت نیز خواهد داشت و می‌توان آن را اولین ویندوز فون دو سیم کارته دانست که برای اولین بار در این پلتفرم عرضه می‌شود.

nokia-Lumia-630-Official-03

لومیا 630 و لومیا 635 از پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 400 SoC برخوردار است و 512 مگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی از جمله مشخصات فنی این دو ویندوز فون است.

nokia-Lumia-630-Official-02

صفحه نمایش هر دو گوشی 4.5 اینچی از نوع ClearBlack IPS LCD با کیفیت FWVGA است که با محافظ صفحه نمایش Gorilla Glass 3 پوشانده شده است. یک دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و قابلیت‌های ارتباطی وای فای، بلوتوث 4 و رابط میکرو یو اس بی از جمله مشخصات فنی این دو گوشی است.

nokia-Lumia-635-Official-01

لومیا 630 نوکیا (با پشتیبانی از شبکه‌های HSPA+) از هفته دوم اردیبهشت ماه در برخی بازارها از جمله در اروپا، آسیا، روسیه و چین به قیمت 159 دلار (نسخه تک سیم کارت) و 169 دلار برای نسخه دو سیم کارت عرضه خواهد شد.

لومیا 635 نوکیا (با پشتیبانی از شبکه‌های LTE) در تمامی بازارهای جهانی از تیرماه و به قیمت 189 دلار عرضه خواهد شد.‌

Source: GsmArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. mohammad می‌گوید

    من این گوشیو یک ساله دارم،ازشم راضیم چون هم اکثر برنامه وبازیهای سنگینو اجرا میکنه.قیمت این میان رده عالیه اما سه مشکل اساسی واسه اونایی ک از گوشی انتظارایی دارن.داره اولین مشکل نداشتن دوربینجلو،دومین مشکل کیفیت عکاسی در نبود نور و فلاشوسومین مشکل رم پایی یعنی۵۱۲.الان دیگه مایکروسافت هرچی گوشی میزنه رم ۱ب بالاهستن،اما در کل باتوجه ب قیمتش گوشیه نسبتاً خوبیه.

  2. Ardeshir می‌گوید

    با سلام
    لطفا آموزشها و ترفندهای تصویری نوکیا لومیا ۶٣٠ را هم بگذارید با تشکر.

  3. Ardeshir می‌گوید

    با سلام لطفا آموزش و ترفندهای تصویری نوکیا لومیا ۶٣٠ و ویندوز را هم بگذارید .