رونمایی از لومیا 930 نوکیا: گوشی شبیه به لومیا آیکون اما برای تمام نقاط جهان!

1

Nokia-Lumia-930-goes-official-05

فارنت: بالاخره ویندوز فون لومیا 930 نوکیا رونمایی شد و همانطور که پیش از این در شایعات به بیرون درز پیدا کرده بود این گوشی همانند لومیا آیکون از صفحه نمایش 5 اینچی 1080 در 1920 پیکسل فول اچ.دی، دوربین 20 مگاپیکسلی با فناوری پیورویو (PureView) و برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری مانند ویندوزفون‌های قبلی برخوردار است.

Nokia-Lumia-930-goes-official-01

لومیا 930 با ویندوزفون 8.1 به بازار عرضه خواهد شد و قاب‌های کناری آن فلزی خواهند بود  علاوه بر آن به قابلیت شارژ از راه دور و بی‌سیم مجهز است. این گوشی همانند لومیاهای قبلی از قابلیت ضبط صدای عالی (احتمالا با برخورداری از میکروفون HAAC) و پشتیبانی از ضبط صدای مستقیم استریو برخوردار است.

لومیا 930 نوکیا از مشخصات فنی زیر برخوردار است:

– صفحه نمایش 5 اینچی 1080 در 1920 پیکسل ClearBlack OLED با حساسیت لمس فوق‌ا‌‌لعاده

– پردازنده چهارهسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 800 با 2 گیگابایت رم

– دروبین 20 مگاپیکسلی با لنز زایس و فناوری پیورویو PureView و فلش دوگانه LED

– ضبط صدای استریو

– 32 گیگابایت حافظه داخلی (بدون درگاه کارت حافظه میکرو اس دی)

– باطری با ظرفیت 2420 میلی‌آمپر در ساعت

– قابلیت استفاده از شارژرهای بی‌سیم

یکی از  نکات برجسته لومیا 930 به طور قطع دوربین 20 مگاپیکسلی آن است. در واقع دوربین لومیا 930 بر روی کاغذ تقریبا همان دوربین لومیا آیکون است که به لنز بزرگ با اندازه سنسور 1/2.5″ و f/2.4 aperture و فوکوس خودکار و شاتر دو مرحله‌ای مجهز است.

Nokia-Lumia-930-goes-official-02

این دوربین همچنین به قابلیت‌های جانبی دیگری مانند زوم دو برابر با رزولوشن بالا و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) مجهز است.

در بخش نرم‌افزار شما شاهد حضور اپلیکیشن جدید Nokia Storyteller هستید که در واقع روایتگر لحظات شماست و تصاویر و ویدئوهای شما را با یک اهنگ دلخواه ترکیب کرده و آنها را دلنشین‌تر می‌کند که این قابلیت نرم‌افزاری را پیش از این در اپلیکیشن highlight reels شرکت اچ تی سی شاهد بوده‌ایم.

Nokia-Lumia-930-goes-official

نوکیا خرداد ماه را زمان عرضه لومیا 930 در اروپا اعلام کرده و افزوده است که پس از ان عرضه این گوشی در برخی کشورهای آسیایی، هند و خاورمیانه آغاز خواهد شد. این گوشی تحت قرارداد 100 اپراتور عرضه خواهد شد و نسخه بدون قرارداد آن از 599 دلار آغاز خواهد شد!

Source: GsmArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. man می‌گوید

    فوق العاده ست خیلی وقته منتظرشم حتما حتما حتما میخرمش