انتشار اولین تصاویر منتسب به آیفون ۶ اپل در کارخانه فاکسکان!

این تصاویر نشان می‌دهد که اپل در حال کار بر روی تلفن هوشمند جدید خود است و هیچ‌کس در مورد این موضوع تردیدی ندارد. اما نکته جالبی که در تصاویر وجود دارد این است که ضخامت آیفون جدید بسیار کم است و این موضوع باعث شده تا لنز دوربین کمی از بدنه بیرون‌ باشد و از لحاظ طراحی هم به دیگر محصول اپل یعنی آیپاد تاچ شباهت داشته باشد.

0

فارنت: با نزدیک‌تر شدن به مراسم سالانه شرکت اپل، بازار شایعه‌ها در مورد محصول جدید این شرکت حسابی گرم شده است. پس از انتشار تصاویر ادعایی نقشه‌های شماتیک آیبفون جدید اپل، به تازگی تصاویری جدید، از آیفون 6 توسط یکی از کارمندان شرکت فاکس‌سان از طریق اکانتی در وب‌سایت Weibo در فضای اینترنت منتشر شده است که به مراحل تست و بررسی آیفون 6 در این کارخانه مربوط می‌شود.

Purported-iPhone6-pictures-inside-Foxconn-01

این تصاویر نشان می‌دهد که اپل در حال کار بر روی تلفن هوشمند جدید خود است و هیچ‌کس در مورد این موضوع تردیدی ندارد. اما نکته جالبی که در تصاویر وجود دارد این است که ضخامت آیفون جدید بسیار کم است و این موضوع باعث شده تا لنز دوربین کمی از بدنه بیرون‌ باشد و از لحاظ طراحی هم به دیگر محصول اپل یعنی آی‌پاد تاچ شباهت داشته باشد.

ipod

تا به امروز تمامی شایعات در مورد صفحه نمایش آیفون جدید متمرکز بوده‌اند و بسیاری از آن‌ها مدعی هستند که آیفون جدید با صفحه‌نمایش بزرگتر، خود را آماده نبرد با فبلت‌ها می‌کند!

همان‌طور که می‌دانید شرکت اپل تصمیم دارد در اوایل پاییز سال جاری آیفون جدید را معرفی کند و با توجه به مدت زمان با‌قیمانده به نظر می‌رسد که این تصاویر تنها طرح‌های اولیه از این گوشی باشد.

Source: Theverge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.