Samsung Ativ SE؛ ویندوز فون بعدی سامسونگ بدون ویندوزفون 8.1 تا یک ماه آینده از راه می‌رسد

بر اساس اخبار منتشره از سایت Theverge، شرکت سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند جدیدی مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون برای اپراتور ورایزون است.

0

فارنت: بر اساس اخبار منتشره از سایت Theverge، شرکت سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند جدیدی مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون برای اپراتور ورایزون است. این دستگاه، علی‌رغم انتشار ویندوزفون 8.1، با سیستم‌عامل ویندوزفون 8 به بازار عرضه خواهد شد اما برنامه‌هایی برای به روز رسانی آن وجود دارد. Ativ SE، دستگاه هوشمند جدید سامسونگ است که گفته می‌شود مشخصاتی مشابه گلکسی اس‌4 سامسونگ خواهد داشت.

 ativ se

این دستگاه هوشمند از صفحه نمایش 5 اینچی تمام اچ‌دی و دوربین 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد و ظاهری کمابیش شبیه اس4 دارد. Ativ SE از پردازنده چهار‌هسته‌ای اسنپ دراگون 800 و 2 گیگابایت رم به همراه 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. امکان استفاده از مموری کارت نیز در این گوشی هوشمند وجود دارد. این دستگاه تا ماه آینده روانه بازار خواهد شد و می‌تواند رقیبی جدی برای لومیا 1520 و حتی Lumia Icon تلقی شود.

Source: Theverge

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.