انتشار تصاویر تبلت 10.1 اینچی گلکسی تب 4 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی!

تنها چند روز پس از مشاهده تصاویر سامسونگ گلکسی تب 4، 7 اینچی، حالا تصاویری از گلکسی تب 4، 10.1 اینچی نیز به طور غیر رسمی از سوی حساب کاربری @evleaks منتشر است شده.

0

فارنت: تنها چند روز پس از مشاهده تصاویر تبلت 7 اینچی گلکسی تب 4 سامسونگ، حالا تصاویری از تبلت 10.1 اینچی گلکسی تب 4 نیز به طور غیر رسمی از سوی حساب کاربری @evleaks منتشر شده است.

Samsung-Galaxy-Tab-4-10.1-in-white

همان‌طور که از نام این تبلت پیداست، این گجت سامسونگ به صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل مجهز شده و ادامه دهنده راه برای گلکسی تب 3، 10.1 اینچی خواهد بود. همانند مدل 7 اینچی، این تبلت نیز در دو رنگ سفید و سیاه عرضه خواهد شد.

این دستگاه هوشمند از اندروید 4.4 کیت کت، پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام اسنپ دراگون 400 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

Samsung-Galaxy-Tab-4-10.1-in-black

گلکسی تب 4، از دوربین 1.2 مگاپیکسلی در جلو و دوربین 3 مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد. مطمئنا این مشخصات باعث شگفتی دوستداران دستگاه‌های الکترونیکی روز دنیا نخواهد شد اما همین مشخصات را می‌توان دلیلی بر عرضه با قیمت پایین این دستگاه جدید از سوی سامسونگ دانست.

هنوز هیچ اخباری از زمان معرفی رسمی سری 4 گلکسی تب سامسونگ منتشر نشده اما این احتمال وجود دارد که با توجه به تاریخ مشاهده شده بر روی هوم اسکرین‌ تبلت‌های جدید سامسونگ، این معرفی در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه انجام شود.

 

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.