تماشا کنید: پرش از روی ساختمان شماره یک مرکز تجارت جهانی؛ بلندترین ساختمان ایالات متحده!

افرادی که از بالای ساختمان۵۴۰ متری شماره یک مرکز تجارت جهانی (ساختمانی به جای برج‌های معروف دوقلو آمریکا ساخته شده است) در مهر ماه سال گذشته به پایین پریده بودند خود را تسلیم پلیس کردند.

3

فارنت: افرادی که از بالای ساختمان 540 متری شماره یک مرکز تجارت جهانی (این ساختمان به جای برج‌های معروف دوقلو آمریکا که چندی پیش تخریب شد ساخته شده است) در مهر ماه سال گذشته به پایین پریده بودند خود را تسلیم پلیس کردند. سه نفر از این گروه چهار نفره با چتر به پایین پریده بودند. اندرو راسینگ یکی از افرادی که در این پرش دست داشت اعلام کرد که آنها به راحتی توانسته‌اند خود را علی‌رغم سیستم‌های امنیتی به بالای برج ‌برسانند.

World-Trade-Center

وکیل وی نیز به نیویورک تایمز گفته است که گروه اندرو راسینگ ساعت ۳ صبح خود را به بالای این ساختمان ۱۰۴ طبقه‌ای رسانده‌اند و جالب اینجاست که هیچ مامور امنیتی مانع آنها نشده است. آنها پس از پرش با چتر توانستند از دست ماموران پلیس فرار کنند. عملیات جستجوی پلیس برای دستگیری این افراد تا بهمن ماه گذشته به طول انجامید.

هفته گذشته نیز نوجوانی ۱۶ ساله توانسته بود خود را از میان نرده‌ها به طبقه ۸۸ و از انجا به پشت بام برساند. این نوجوان ۱۶ ساله مدعی است هنگامی که نگهبان به خواب رفته بود از موقیت استفاده کرده و دور از چشم مامورین امنیتی ساختمان خود را به بالای برج رسانده است،  حوادث اخیر باعث شده است تا لیاقت ماموران حفاظت این برج به کلی زیر سوال رود. جالب اینجاست که دو ساعت زمان صرف شده تا وی را در لابی ساختمان دستگیر کنند.

انتظار می‌رود تا گروه چتربازانی که از این ساختمان پریده بودند به جرم ورود غیر مجاز و دزدی متهم شوند. مقامات رسمی در این زمینه اعلام کرده‌اند یکی از افرادی که در این پرش نقش داشته به دلیل اینکه قبلا به عنوان کارگر در ساخت ساختمان مذکور مشغول بوده توانسته است به پشت‌بام راه پیدا کند. راسینگ در زمانی که خود را تسلیم پلیس می‌کرد نگرانی خود را در خصوص اهمال کاری مامورین امنییتی ساختمان ابزار کرده بود. جالب اینجاست که از این ساختمان به عنوان امن ترین برج دنیا یاد می‌شود.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. بی نام می‌گوید

    آخ که چقدر خوب بود ایران ما هم شهری شبیه به نیویورک داشت فقط شبیه????

  2. نام شما می‌گوید

    من که داشتم نگاه می کردم، همین که پرید دلم هری ریخت.
    بابا اینا کین دیگن ، به نظر من دستگیریشون کار اشتباهیه ، اونا فقط خواستن که مسیول ها رو آگاه کنن، اتفافا خیلی هم دمشون گرم.

  3. saeid می‌گوید

    سلام
    از این تماشا کنیدا بیشتر بذارید خیلی جذابن مرسی