ال‌جی از عرضه جی 2 مینی در ماه آینده خبر داد

: روز گذشته ال‌جی از برنامه‌های خود برای ارایه جی ۲ مینی پرده برداشت. این گوشی محبوب از ماه آینده در قسمت‌هایی از روسیه به بازار عرضه خواهد شد

0

فارنت: روز گذشته ال‌جی از برنامه‌های خود برای ارایه جی ۲ مینی پرده برداشت. این گوشی محبوب از ماه آینده در قسمت‌هایی از روسیه به بازار عرضه خواهد شد. پس از روسیه، کشورهای قاره اروپا، آسیا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا شاهد این گوشی در بازارهای خود هستند. البته هنوز ال‌جی قیمت نهایی این محصول خود را مشخص نکرده است و پس از عرضه آن به بازار شاهد قیمت نهایی خواهیم بود.

lg-g2-mini

صفحه نمایش ۴.۷ اینچی این گوشی رزولوشنی معادل ۵۴۰ در ۹۶۰ را ارایه می‌دهد، جی‌۲ مینی به پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی مجهز است. از لحاظ حافظه نیز ال‌جی برای این مدل ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه جهت ذخیره سازی در نظر گرفته است. البته درگاه میکرو‌اس‌دی نیز برای ارتقا حافظه گوشی تعبیه شده است. دوربین پشت این مدل ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو ۱.۳ مگاپیسل است و باتری جی‌۲ مینی نیز از نوع ۲۴۴۰ میلی‌آمپر می‌باشد. در خصوص سیستم عامل نیز باید گفت که اندروید ۴.۴ برای جی ۲ ‌مینی در نظر گرفته شده است و از لحاظ رنگ‌بندی نیز بسته به منطقه جغرافیایی که گوشی عرضه می‌شود رنگ بندی مختلفی از مشکی و سفید گرفته تا قرمز و طلایی خواهد داشت. ال‌جی در حق این گوشی سنگ تمام گذاشته است و قصد دارد تا جی‌۲ مینی را در دول مدل تک سیم‌کارته و دو سیم کارت تولید کند،‌ مدلی از این گوشی که در آمریکای لاتین عرضه می‌شود به پردازنده چهارهسته‌ای ۱.۷ هرتزی تاگرا 4i مجهز است و دوربین این مدل نیز ۱۳ مگاپیسل خواهد بود، جالب اینجاست که از شبکه‌ مخابراتی LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

G2-Mini-LG

همچنین مطرح شده است که جی‌۲ مینی از قابلیت Knock Code نیز پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا با چند تماس لمسی بر روی صفحه‌نمایش گوشی، قفل صفحه را باز کند و یا گوشی را روشن کنند. ۲ تا ۸ ضربه لمسی بر روی صفحه نمایش گوشی برای باز شدن آن لازم است و با این حساب کاربران می‌توانند ترکیبی از ۸۰ هزار تماس را برای باز کردن صفحه گوشی انتخاب کنند.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.