تماشا کنید: آیا اچ‌تی‌سی وان جدید هم ضد آب است؟!

اچ‌تی‌سی دیشب طی مراسمی در نیویورک پرچم‌دار جدید خود اچ‌تی‌سی وان M8 را معرفی کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نسخه جدید اچ‌تی‌سی وان ضد آب است یا نه؟

5

فارنت: اچ‌تی‌سی دیشب طی مراسمی در نیویورک پرچم‌دار جدید خود اچ‌تی‌سی وان M8 را معرفی کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نسخه جدید اچ‌تی‌سی وان ضد آب است یا نه؟

HTC-One-M8-waterproof-2

سامسونگ و سونی پرچم‌داران خود گلکسی اس 5 و اکسپریا زد2 را با استانداردهای ضدآب معرفی کرده‌اند. امروز همچنین ویدئویی از آزمایش قابلیت ضدآب گلکسی اس 5 را برایتان در فارنت قرار دادیم. امابه تازگی ویدیویی از بررسی قابلیت ضد آب بودن اچ‌تی‌سی وان M8 جدید نیز منتشر شده است که شما را به دیدن این ویدیو دعوت می‌نماییم. در این ویدئو اچ‌تی‌سی وان جدید در درون سینکی پر از آب برای مدت حدود یک ساعت و نیم قرار داده می‌شود و جالب این‌جاست که پس از درآمدن از آب بدون هیچ مشکلی کار می‌کند! در صورتی که در همین تست آیفون 5اس نتوانست سربلند از آب دربیاید.

Techsmartt ادعا می‌کند که در طول این ویدئو گوشی را از آب خارج نکرده است و تنها به علت محدودیت‌های دوربین مجبور به تعویض صحنه شده است. با وجود اینکه اچ‌تی‌سی شب گذشته چیزی در مورد ضدآب بودن پرچم‌دار جدیدش نگفت اما به نظر می‌رسد حداقل نگرانی از بابت ریخته شدن آب روی این گوشی نخواهیم داشت. نظر شما درباره ضد آب بودن این گوشی چیست؟


پایان مطلب/

Source: Techsmartt

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا موسوی می‌گوید

    سلام سامسونگ گلکسی اس5 خیلی عالی 8حرف نداره ولی به کم داغ میکنه

  2. محمدرضا می‌گوید

    اگر به قسمت پایین گوشی موقعی که تو آب هست نگاه کنید کاملا واضحه که داره آب وارد گوشی میشه و از قسمت جک ورودی پایینش حباب میاد بیرون.

  3. aLiReZa می‌گوید

    عاغا این کلیپ داره داد میزنه ک علکی و ساختگیه.وقتی زمان داخل اب بودنش ک تموم میشه گوشی قاطی میکنه صفحه اش میره که دیگه نشون نمیدن.خیلی مصنوعیه .اصلا طبیعی نیس

  4. پیمان می‌گوید

    جالبه که بعد از در آوردن گوشی هیچ نشانه ایی از آب روی گوشی یا دست فرد نیست!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      توی ویدئو میگه که گوشی رو خشک کرده