مشارکت برندهای ری-بن و اوکلی در ساخت عینک‌های هوشمند گوگل!

چندی پیش گوگل اعلام کرده بود که عینک هوشمند خود را با همکاری برندهای معتبر و در شکل عینک‌های معمول بازار عرضه خواهد کرد. اکنون این وعده عملی شده و گوگل با همکاری Ray-ban و Oakley درصدد عرضه گوگل گلس با طراحی مد بازار است.

0

فارنت: چندی پیش گوگل اعلام کرده بود که عینک هوشمند خود را با همکاری برندهای معتبر و در شکل عینک‌های معمول بازار عرضه خواهد کرد. اکنون این وعده عملی شده و گوگل با همکاری Ray-ban و Oakley درصدد عرضه گوگل گلس با طراحی مد بازار است.

Google-Glass-ray-ban

گوگل به تازگی اعلام کرده است که در یک شراکت با شرکت Luxottica، کمپانی صاحب ری-بن و اوکلی قصد دارد عینک‌های گوگلی را با طراحی جذاب و به‌روز و با فناوری نوآورانه عرضه کند. شرکت Luxottica در پست گوگل پلاس اعلام کرده است که بیش از 5000 فروشگاه این شرکت گوگل گلس را با 40 طراحی متفاوت در کلکسیون تیتانیوم هم به شکل طبی و هم آفتابی به فروش خواهد رساند.

Google-Glass-fashion

به این ترتیب گوگل گلس یک عینک گیکی و عیجب و غریب به نظر نخواهد رسید و عوام مردم نیز به مرور زمان عکس‌العمل عادی‌تری نسبت به آن نشان داده و نگرانی‌های حول این محصول جذاب کاهش خواهد یافت.

Google-Glass-oakley


پایان مطلب/

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.