انتشار تصاویر جدید از ساعت هوشمند G Watch ال‌جی با سیستم‌عامل Android Wear

گوگل هفته گذشته سیستم‌عامل Android Wear را برای ساعت‌های هوشمند معرفی کرد. پس از انتشار تصاویر و ویدئوهای موتو 360 حالا نوبت به ساعت هوشمند جی واچ ال‌جی با این سیستم‌عامل رسیده است.

0

فارنت: گوگل هفته گذشته سیستم‌عامل Android Wear را برای ساعت‌های هوشمند معرفی کرد. پس از انتشار تصاویر و ویدئوهای موتو 360 حالا نوبت به ساعت هوشمند جی واچ ال‌جی با این سیستم‌عامل رسیده است.

LG-G-Watch

گوگل در هنگام معرفی Android Wear دو ساعت هوشمند G Watch و Moto 360 را به عنوان اولین ساعت‌های هوشمند با این سیستم‌عامل رونمایی کرد. امروز صفحه‌های رسمی ال‌جی موبایل در توییتر، فیس‌بوک و گوگل پلاس تصاویر بیشتری را از G Watch منتشر کردند.

LG-G-Watch-2

همان‌طور که مشاهده می‌کنید برخلاف موتورولا ال‌جی ساعت خود را با صفحه مربع شکل عرضه خواهد کرد و آن را با بند پلاستیکی معرفی کرده است. البته احتمال تعویض بند ساعت با بندهای استاندارد ساعت مچی وجود دارد. می‌دانیم که ساعت هوشمند ال‌جی با صفحه‌نمایش 1.65 اینچی با وضوح 280 در 280 پیکسل، 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

G-Watch-pic

اما ال‌جی هنوز در مورد مشخصات دیگر، قیمت و زمان عرضه G Watch اطلاعات بیشتری اعلام نکرده است.


پایان مطلب/

Sources: GSMArena, Phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.