اپلیکیشن تلگرام با 35 میلیون کاربر، 8 میلیارد پیام را در یک ماه گذشته جابجا کرده است!

برنامه پیام‌رسان تلگرام حتی پس از واگذاری واتس اپ به فیس‌بوک، همچنان بر تعداد کاربران خود می‌افزاید. این برنامه درحال حاضر 35 میلیون عضو دارد که به طور ماهیانه فعال هستند.

3

فارنت:  برنامه پیام‌رسان تلگرام حتی پس از واگذاری واتس اپ به فیس‌بوک، همچنان بر تعداد کاربران خود می‌افزاید. این برنامه درحال حاضر 35 میلیون عضو دارد که به طور ماهیانه فعال هستند. 15 میلیون کاربر به طور روزانه از برنامه تلگرام استفاده می‌کنند و در طول 30 روز گذشته، این برنامه بیش از 8 میلیارد پیام را دریافت کرده است. در مقایسه با ماه اکتبر سال گذشته که این برنامه روزانه 100هزار کاربر فعال داشت، شاهد رشد 14900درصدی در تنها 5 ماه هستیم. تلگرام از قطعی سرویس واتس‌اپ در ماه گذشته نهایت استفاده را برد و توانست تعداد کاربرانش را افزایش دهد. این شرکت در توییتی اعلام کرد در تاریخ یادشده، توانسته در هرثانیه 100 کاربر جدید را ثبت کند. این شرکت همچنین اعلام کرده که در تاریخ یادشده مشکلات زیادی را برای برقراری ارتباطات در اروپا تجربه کرده است.

teaser-telegram

تلگرام به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید گروه‌های گفتگویی با 200 عضو داشته باشید و یا ویدئو‌هایی تا حجم یک گیگابایت را به اشتراک بگذارید. با استفاده از قابلیت Secret Chats نیز می‌توانید از قابلیت ارسال پیام‌های رمزگذاری شده استفاده کنید که تنها فرستنده و گیرنده می‌توانند آن را مشاهده کنند. هیچ تاریخچه‌ای از مکالمات شما بر روی سرورهای تلگرام نمی‌ماند و فرستنده و گیرنده می‌توانند پیام‌ها را پاک کنند تا هیچ تاریخچه‌ای از پیام‌های سری فرستاده شده بر روی گوشی کاربر باقی نماند.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    فارنت لطفا پیگیری کن.الان تقریبا دو ساعته تلگرام مشکل اتصال پیداکرده..

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      مشکل جهانیه دوست عزیز، مختص ایران نیست.

  2. استاد جعفر می‌گوید

    35 میلیون واقعا شگفت انگیزه
    دقیقا مثل تعداد حملات سایبری جهانی که واقعا از اینم شگفت انیز تره