نسخه بعدی بازی Assassin’s Creed در دوران انقلاب فرانسه می‌گذرد!

0

فارنت: شرکت معروف یوبی سافت که عهده‌دار ساخت و توسعه بازی معروف اسسین کرید می‌باشد به تازگی در یک ویدئوی تبلیغاتی، نسخه جدید این بازی را با نام اسسین کرید یونیتی (Unity) معرفی کرد.  این عنوان برای کنسول‌های بازی نسل جدید (ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴) و همچنین کامپیوترهای خانگی عرضه خواهد شد و داستان آن در زمان انقلاب فرانسه روایت می‌شود.

Assassin's-Creed-French-Revolution

در این ویدئوی کوتاه سعی بر این بوده تا حال و هوای بازی که در قرن هجدهم میلادی در خیابان‌های پاریس روی می‌دهد، به تصویر کشیده شود. در قسمت آخر ویدئو نیز قهرمان احتمالی داستان از فاصله دور نمایش داده می‌شود که در حال مشاهده صحنه اعدام فردی با گیوتین است.

از قرار معلوم یوبی سافت بیشتر از سه سال است که بر روی این عنوان کار می‌کند.  اطلاعاتی نیز در وب‌سایت Kotaku مبنی بر ارائه نسخه دیگری از این سری بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شده است، در حال حاضر این بازی با اسم رمز Comet شناسایی می‌شود.

Assassins-creed

قبل از انتشار این ویدئو نیز تصاویری از بازی به بیرون درز کرده بود که در این عکس‌ها مناطق معروف پاریس نظیر کلیسای نوتردام و رود سن، به تصویر کشیده شده است.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.